Skip to main content
7931 Topics
eSIM-kaart activeren lukt niet
Geachte heer/mevrouw, Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd en daarbij mijn oude telefoon ingeruild voor een nieuwe. Tijdens het overzetten van mijn gegevens liep ik tegen een probleem aan met mijn eSIM-kaart (XXX) van mijn oude telefoon. Deze kon ik niet activeren op mijn nieuwe telefoon. De volgende dag ben ik naar een winkel gegaan, waar ze bijna drie uur bezig zijn geweest met het probleem. Helaas kregen ze ook een errormelding en heeft de medewerkster een case aangemaakt. Ik heb een tijdelijke simkaart gekregen met ongeveer 15 euro beltegoed, zodat ik mijn telefoon in ieder geval kon gebruiken totdat mijn eSIM-kaart in orde is. Thuisgekomen heb ik contact opgenomen met een medewerkster van de klantenservice. Hoewel ik haar naam niet meer weet, heeft ze zich enorm ingezet om het probleem op te lossen. Helaas lukte dit niet, ondanks dat ze met spoed een case heeft aangemaakt. Het vervelende is dat ik mijn nieuwe telefoon nu niet volledig kan gebruiken. Ik heb geen toegang tot mijn WhatsApp-account en e-mail, omdat Apple een verificatie-sms stuurt naar mijn oude nummer (XXX), dat niet meer werkt. Ik zit in een zeer vervelende situatie en ben bang dat ik mijn nummer kwijtraak. Toen ik mijn nieuwe telefoon ging ophalen, vind ik het vreemd dat de manager van de winkel (hij heeft mij de iPhone 15 Pro Max verkocht) mij niet heeft gewaarschuwd dat ik bij het overzetten van mijn gegevens rekening moest houden met mijn eSIM-kaart. Achteraf heb ik spijt dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht en ik hoop dat dit probleem snel wordt opgelost. Gezien mijn ervaring tot nu toe heb ik niet veel vertrouwen in Odido. Met vriendelijke groet, Maryam Hashemi XXX XXX( leen nummer) *mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic* ( eigen nummer die niet geactiveerd kan wotden)
Belangenafweging verzoek negatief bkr registratie verwijderen
Beste medewerker, In het verleden heb ik een negatieve BKR registratie gekregen van Odido, door een betaalachterstand. Deze is vervolgens hersteld door Odido, omdat er over en weer wat ruis op de lijn zat. De registratie blijft natuurlijk terecht, want de betaalachterstand kwam door mijzelf. Het betreffende abonnement is inmiddels afgelopen en opgezegd door mij. En het toestel is volledig afbetaald. Inmiddels ben ik actief opzoek naar een woning. Ik heb contact gehad met een financieel adviseur. De afspraak stond ingepland, maar ik heb aangekaart tijdens het telefonische overleg dat ik een negatieve BKR op mijn naam heb Bij Odido. Mijn adviseur deze geeft aan dat het met een negatieve BKR registratie weinig zin heeft om een concreet financieel plan te maken, aangezien daar ook kosten aan verbonden zijn. Ik ben bereid om te investeren, alleen als deze registratie mij tegen zal zitten, dan is het zinloos om concreet stappen te gaan zetten op dit moment. Ik weet dat een registratie na 5 jaar verwijderd wordt, maar dit beperkt mij nu in de bloei van mijn leven om concrete stappen te zetten voor de toekomst. Ik ben 100% verantwoordelijk voor mijn betaalachterstand destijds, alleen ik vind het openstaande bedrag van de betaalachterstand en het doel (woning) wat ik nu voor ogen heb, op dit moment niet in proportie. Ik ben geïnformeerd dat er een coulance kan plaatsvinden waardoor de negatieve registratie eerder verwijderd kan worden. Op deze manier zal er geen belemmering meer zijn tot de aanschaf van een woning. Ik heb contact gehad met de klantenservice en een e-mail gestuurd naar de incasso afdeling op verzoek van uw collega van de klantenservice. Ik wacht nog steeds op een reactie. Mag ook telefonisch, zodat u mij ook kunt vertellen wat ik verder nog kan doen/aanleveren naast de verstuurde e-mail. mvg
Klantvoordeel fout na verlenging (Thuis)
Beste lezer, Afgelopen week heb ik mijn mobiele abonnement verlengt. Toen is per ongeluk mijn oude adres van 2 jaar terug doorgegeven door Belsimpel. Ik heb hun toen gebeld, ze zouden dit direct aanpassen. Maar toch is dit oude adres in de systemen van Odido terecht gekomen. Dit heb ik toen doorgegeven bij Odido. Alles goed zou je denken. Maar wat blijkt het klantvoordeel werkt niet goed (In de eerste paar uur stond het nog wel goed, ook met de nieuwe bundels etc.). Nu heb ik al meerdere keren gebeld maar er wordt telkens gezegd het staat in alles systemen goed zou staan. Echter als ik kijk via Mijn Odido of in de app. Dan staat er bij: Mijn abonnement overzicht: Jouw voordelen op <huidig adres> Internet Dashboard van mijn mobiele abonnement Je bent aangemeld voor Odido Klantvoordeel <huidige adres> Voordelen per maand: Geen voordeel Dashboard van mijn vaste internet verbinding Je bent aangemeld voor Odido Klantvoordeel <oude adres> Voordelen per maand: Geen voordeel Zoals gezegd heb ik reeds meerdere keren naar de klantenservice gebeld. Bij de afdeling Thuis hebben ze mij een kleine compensatie aangeboden. Waarvoor dank. Maar als ik dan vraag hoe het zit met de extra Gigabytes en de korting op mobiel dan word ik weer doorverbonden. En bij Mobiel zegt men weer dat alles goed staat en dat ik het ook in de app zou moeten zien. Maar dat is dus niet het geval. Ik heb ook al meerdere keren klantvoordeel van Mobiel en Thuis verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zonder resultaat. Overigens bij het aanmelden voor Klantvoordeel staat wel mijn juiste adres. Zowel bij Mobiel als bij Thuis. Wie kan mij hier mee helpen?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen