Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Got this error since 24h now idk what to do and this simkart gonna be turned off soon if dont do something … i tried over the site too i dont know if theres any ways to redeem codes over sms or call since google search isnt helping
Ik probeer in te loggen om mijn factuur te downloaden, maar inloggen lukt niet, want ik krijg geen SMS code.Is er een storing gaande of gaat er iets anders verkeerd?
Een aantal maanden terug heb ik een Internet + TV abonnement afgesloten onder mijn account wat al een mobiel abonnement had. Nu wil ik dit abonnement koppelen onder mijn account, maar dit lukt niet. Ik krijg de foutmelding “Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.” Ook als ik factureren wil openen uit de mails krijg ik de foutmelding “Helaas, op dit moment is er geen internet abonnement gekoppeld aan jouw account.”
Hallo, Ik zie op mijn odido alleen maar de facturen van Unlimted start, niet die ven het extra sim-kaart die ik bij gekocht heeft ? Maandelijks krijg ik in mijn mailbox de factueren van tv + internet, niet van unlimted start en ook niet van het Hello abbonenment ? Nergens kan ik iets vinden van Het Hello abbo, hopelijk weet iemand waar dit fout gaat. Grtz Peter
GoedendagIk probeer mijn tmobile/odido abonnement te koppelen aan mijn odido account, alleen lukt het koppelen niet, omdat de contractgegevens anders, zijn (destijds abonnement afgesloten bij tmobile) en ik daarvan een foutmelding kreeg, via de site staat hij er wel bij alleen krijg ik een foutmelding dat er een probleem zou zijn bij het laden van mijn gegevens, het zou fijn zijn om het abonnement te koppelen in mijn app/overzicht kan terugzien, iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?Gr leon
Hoi supportAangezien dat ik mobiel en tv+internet hebt dezelfde adres en toch kan ik geen klantvoordeel activeren ? hebt geprobeerd maar het werkt niet … zowel via app en mijn odido op website.
Ik probeer mijn abonnement voor internet thuis te koppelen in mijn account. Maar krijg steeds een foutmelding.Vermoedelijk ligt het aan het feit dat ik het internet abo niet kon koppelen aan mijn voorletters, maar alleen mijn roepnaam mocht invullen.Tevens heb ik een ander banknummer dan normaal ingevuld, misschien veroorzaakt dat nog wat issues.Kan iemand mij helpen.De Chatbot snapt me in ieder geval niet.Groet, Bart
❌ Probleem:De oude operator is al uitgeschakeld.De nieuwe eSIM is nog niet geactiveerd.Om de eSIM via de Odido-app te activeren, moet u uw aanmelding via sms bevestigen, maar de simkaart werkt nog niet.Resultaat: een impasse, omdat u geen toegang hebt tot het netwerk of de app. Hoe krijg ik toegang tot de app en de QR-code voor eSim als ik niet in de app kan komen?Kun je het per post sturen?
Lieve mensen, Dit weekend is mijn telefoon met bankpas gestolen. Het lukt me niet om in te loggen in mijn odido. Ik kan geen codes ophalen, heb geen 2 staps verificatie en kan ook niet via mijn bank inloggen. Ik kan dus ook niet de klantenservice bellen en Izzy snapt het niet. Ik zou eventueel mijn idee kunnen inscannen en naar jullie kunnen sturen of iets. Ik moet echt geholpen, want ik kan echt niks momenteel. Ik hoor graag van jullie, Met vriendelijke groet, Nick Bakker
LS. Ik wil het abonnement van mijn dochter toevoegen aan de app maar krijg melding dat nummer als is gekoppeld aan account, maar geen idee welke dat is
I Have a new Klick and Klaar device and i cannot link the device to my account. The Goedkeuringsnummer: 500439356
Hi, I have received that mijn factuur is klaar. However when trying to login with my email - in correct 3 abonnement (not my number) is being advised to add. I have no ability to go into my account or I should accept those strange mobile phones. Please can you have a look.
Door een storing tijdens overname, is me mobiele account via een omweg geregeld.Nu is het hierdoor helaas zo dat ik me account niet kan koppelen in de app of op de website. Hierdoor kan ik niks zien van mijn abbonement en instellingen voor buitenland.Ik ga binnenkort naar Griekenland en wou weten hoe dit werkte met 4g van mijn abbonement. Heb ik daar ook onbeperkte dat of zit dat anders?
Ik probeer een duo-sim te bestellen.Poging 1: Bestellen op website en via de app: op (de onoverzichtelijke) website en in de app functioneert de aanvraag link niet, ook niet na het updaten van de app. Lezen hier op de community laat zien dat de helpdesk deze dan voor je kan bestellen. Poging 2: helpdesk bellen: "helaas meneer ik kan deze niet voor u bestellen, u moet fysiek naar een odido winkel" ga er even langs als u een uurtje over hebt". Poging 3: uur vrij nemen en naar odido winkel Leidsche Rijn Utrecht. "Nee meneer duo sim hebben wij niet " aldus de medewerker "maar misschien kan ik hem voor u bestellen, oh nee de link om de duo sim te bestellen op de website doet het niet." Meneer u moet de andere odido winkels gaan bellen om te vragen of ze daar op voorraad zijn@ odido: hoe vinden jullie zelf dat het gaat? -> Ondertussen als klant ruim een halve dag bezig om simkaart van 35 euro te kunnen kopen. Hoop dat jullie tijd kunnen vinden om service te gaan verlenen.....
Hallo team Odido. Het lukt me niet om in te loggen op Mijn Odido. Graag jullie hulp.06 sms lijkt te werken.
Ik heb inmiddels een nieuw account aangemaakt omdat mijn oude account staat gekoppeld met een oud telefoonnummer. (Ik heb laatst mijn telefoonnummer namelijk gewijzigd)Toen werd een mail gestuurd met een code en die werkte niet.
Hallo Odido, Ik heb helaas geen toegang meer tot de app waarop ik 2fa had ingesteld voor mijn Odido account.Kunnen jullie mijn 2fa methode terugzetten naar sms zodat ik weer kan inloggen?Of als er inmiddels een self service 2fa reset methode is, dan hoor ik dat uiteraard ook graag!Hartelijk dank alvast voor jullie reactie!
Ik wil graag mijn puk code opvragen in mijn odido, maar kom er niet in vanwege 2 staps verificatie. Kan ik dat op een andere manier regelen misschien?
HiIk kan mijn abonnement niet zien en ook niets beheren via de Odido-app. Wat moet ik doen?
Ik heb twee nummers gekoppeld aan mijn Odido-account. Nu wil ik het tweede nummer, dat van mijn partner is, activeren als eSIM. Ze had al een eSIM enkel is die verwijder. Om in te loggen in Mijn Odido krijg ik echter een verificatiecode per sms, maar die wordt gestuurd naar het nummer waar ik momenteel geen toegang toe heb. Ik ben bovendien in het buitenland, en we hebben dit nummer dringend nodig voor werk. Kunt u mij helpen met een oplossing?
probeer voor mijn 06 nummer een duo sim te bestellen, maar kom niet verder. In de app en via de browser lukt het niet, en kan ik klikken wat ik wil, maar er gebeurd niks.Zou iemand dit voor mij kunnen bestellen? Groetjes.
Hallo,Ik probeer een Duo Simkaart te bestellen via de app, maar op het laatste scherm kom ik niet verder en kan ik de bestelling niet doen. Kunnen jullie helpen? Groet,Ronald
Beste Odido,Had in aanvang een 1 jarig Internet en TV abonnement afgesloten en MijnOdido met succes ingesteld. Nu komt het: heb vanwege een interessante aanbieding geprobeerd om het 1 jarig contract om te zetten naar een 2 jarig contract met daarbij ook een mobiel abonnement. Het koppelen van beide abonnementen lukt niet ivm vage foutmelding. Nu heb ik ergens hier gelezen dat Odido dat alleen kan oplossen door het oude en foute account te verwijderen.Ben benieuwd.mvg,Willem Roodenburg
Goedemiddag, In februari heb ik mijn Odido contract verlengd met een Sim-Only. Met de Unlimited Start. (Onbeperkt internet /bellen en Sms’en) nu valt het mij al een tijdje op dat er in mijn app wel het juiste abbonement er staat, alleen er staat bij internet 20 GB. Terwijl ik onbeperkt heb,. Ik zie hem ook aflopen bij gebruik van GB's. Dit klopt dus niet. Ik heb al telefonisch contact gehad met Odido, daarin werd verteld dat ik mij even moest af en aanmelden van de app. En als dat niet werkte mijn account verwijderen van de app en nieuw account aanmaken. Nou alles gedaan zoals gezegd, maar ik krijg nog steeds het verkeerde te zien. Zie screenshots. Ik hoor graag de oplossing Moderator edit: Screenshots verwijderd ivm. 06-nummer zichtbaar. Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.
Ik heb te maken met een noodgeval, mijn telefoon is in Portugal verdwenen. Inloggen in mijn Odido gaat niet, want het geregistreerde emailadres is niet in gebruik. Al vanaf oktober probeer ik dat aan te passen, maar na een ontvangstbevestiging, krijg ik geen terugkoppeling meer. Hoe kom ik hier doorheen want ik moet nu met spoed een vervangende SIM-kaart aanvragen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.