Hoi Peter, bedankt voor de terugkoppeling. Helemaal duidelijk! Ik heb wel meteen de gegevens van je vriendin verwijderd. Deze stonden namelijk openbaar. Zet deze altijd in je profiel, zodat alleen moderators dit kunnen zien.
Ik heb meteen meegekeken naar het abonnement van je vriendin en ik geef je graag meer duidelijkheid over de mogelijke opties om dit abonnement in te zien. Beide abonnementen staan op 2 verschillende namen en geboortedatums.
Optie 1. Wil je het abonnement van je vriendin koppelen in jouw Mijn Odido-account? Dan moet er contractovername plaatsvinden. Je kan het abonnement van je vriendin dan op jouw naam zetten. Op deze pagina lees je er alles over en kan je het ook - met de juiste documenten - direct aanvragen. Dus geen zorgen, je hoeft het abonnement niet op te zeggen en een geheel nieuwe te bestellen. Heeft een collega dit in het verleden gezegd? Excuses voor deze informatie. Dit klopte niet. Een contractovername is dan de makkelijkste manier.
Optie 2. Het abonnement van je vriendin blijft op haar naam staan. Via Mijn Odido registreren dient er dan een 2e Mijn Odido-account aangemaakt te worden met een ander e-mailadres.
Laat je het me weten waar jullie voor kiezen? En kiezen jullie voor contractovername, laat je het me dan weten of het is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte tot alles rond is! 😊