Skip to main content
Beantwoord

Telefoon en bankpas gestolen

• June 2, 2025
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Lieve mensen,

Dit weekend is mijn telefoon met bankpas gestolen. Het lukt me niet om in te loggen in mijn odido. Ik kan geen codes ophalen, heb geen 2 staps verificatie en kan ook niet via mijn bank inloggen. Ik kan dus ook niet de klantenservice bellen en Izzy snapt het niet. 

Ik zou eventueel mijn idee kunnen inscannen en naar jullie kunnen sturen of iets. Ik moet echt geholpen, want ik kan echt niks momenteel.

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Nick Bakker

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Nick_Bakkerr, van harte welkom op onze community! Minder fijn dat je toestel en bankpas zijn gestolen. Had je toevallig al aangifte gedaan? Wellicht is er nog kans dat je toestel wordt gevonden! Ik wou gelijk de simkaart voor je blokkeren, zodat je zeker weet dat er niets geks kan gebeuren. Echter, zie ik dat de profielgegevens niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Kun je de juiste gegevens invullen mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik direct met je mee! 

Omdat een extra verificatie per sms niet mogelijk is, kan ik ook geen nieuwe simkaart voor je bestellen, sorry! Je kunt wel (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) langsgaan in één van onze winkels. Daar kunnen mijn collega's direct je simkaart blokkeren en ook direct helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe. Wel zo fijn! 

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • June 2, 2025

Beste ​@Nick_Bakkerr  Heb je al aangifte gedaan bij de politie?

het eerste wat je moet doen is je simkaart en je bankpas laten blokkeren.

Dit kan ook online.

Vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift) ook de vier cijfers van je bankrekening ter verificatie.

De moderator kan je verder vertellen wat te doen.

De bank kan je ook benaderen via de website van de bank..(denk ik) of vraag iemand of je hun telefoon mag gebruiken om je bank te bellen

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • June 2, 2025

Beste ​@Nick_Bakkerr  Heb je al aangifte gedaan bij de politie?

het eerste wat je moet doen is je simkaart en je bankpas laten blokkeren.

Dit kan ook online.

Vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift) ook de vier cijfers van je bankrekening ter verificatie.

De moderator kan je verder vertellen wat te doen.

De bank kan je ook benaderen via de website van de bank..(denk ik) of vraag iemand of je hun telefoon mag gebruiken om je bank te bellen

Ik heb alles ingevuld. Mijn bankpas is al geblokkeerd en krijg mn nieuwe pas deze week.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • June 2, 2025

​@Nick_Bakkerr  Ik probeer een moderator te vinden die kan helpen.

(geen garantie maar doe mijn uiterste best)

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • June 2, 2025

​@Nick_Bakkerr  Ik probeer een moderator te vinden die kan helpen.

(geen garantie maar doe mijn uiterste best)

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Nick_Bakkerr, van harte welkom op onze community! Minder fijn dat je toestel en bankpas zijn gestolen. Had je toevallig al aangifte gedaan? Wellicht is er nog kans dat je toestel wordt gevonden! Ik wou gelijk de simkaart voor je blokkeren, zodat je zeker weet dat er niets geks kan gebeuren. Echter, zie ik dat de profielgegevens niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Kun je de juiste gegevens invullen mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik direct met je mee! 

Omdat een extra verificatie per sms niet mogelijk is, kan ik ook geen nieuwe simkaart voor je bestellen, sorry! Je kunt wel (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) langsgaan in één van onze winkels. Daar kunnen mijn collega's direct je simkaart blokkeren en ook direct helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe. Wel zo fijn!