Skip to main content
Beantwoord

Koppelen internetabonnement aan Mijn Odido ivm overstapservice lukt niet

• June 2, 2025
  • 9 reacties
  • 82 Bekeken

Ik probeer mijn abonnement voor internet thuis te koppelen in mijn account. Maar krijg steeds een foutmelding.

Vermoedelijk ligt het aan het feit dat ik het internet abo niet kon koppelen aan mijn voorletters, maar alleen mijn roepnaam mocht invullen.
Tevens heb ik een ander banknummer dan normaal ingevuld, misschien veroorzaakt dat nog wat issues.

Kan iemand mij helpen.
De Chatbot snapt me in ieder geval niet.

Groet, Bart

Beste antwoord door Strandloper

Goedemorgen ​@Strandloper, geen dank! Ik heb zojuist de naam van je Internet +  TV abonnement aangepast. Alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Kun je het nu proberen te koppelen? Het zou moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Dan kan ik het eventueel voor je doorzetten naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en ook oplossen. 

Ik hoor het graag van je! 

GELUKT!

Dank je wel ​@Pharwin van Odido 

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • June 2, 2025

Hallo ​@Strandloper 

Welke foutmelding krijg je en is er al een abonnement gekoppeld aan het account? Zoniet dan wordt er niet gekeken naar de naam en bankrekeningnummer. Is het opgegeven email tijdens de bestelling hetzelfde als die van je Odido account?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • June 2, 2025

Email is gelijk

En bovenstaande foutmelding.

Mijn mobiele nummers zijn gekoppeld aan het account.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • June 2, 2025

​@Strandloper 

Dan moeten alle abonnementen op dezelfde naam staan. En anders maak je een nieuwe Odido account aan voor het internet abonnement.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • June 2, 2025

Dat snap ik.
Maar… mijn voorletters mocht ik  niet intoetsen van jullie website :-)
Want nu is mijn roepnaam ingevuld ipv mijn voorletters!

Dus kan je dat wijzigen?

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Strandloper, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken. Om ze in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij alle abonnementen. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie inderdaad dat de naam niet overeenkomt. De rest wel. Bij je Internet abonnement staat alleen de B. vermeld bij je naam en bij je mobiele abonnementen de initialen C.G. Kun je aangeven wat juist is? Dan kan ik dit voor je aanpassen, zodat je het daarna binnen no-time kunt koppelen in je account. Komt helemaal goed! 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • June 3, 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido 

Dank je wel!

C.G. is de juiste, B is van mijn roepnaam, maar C.G. is wat in mijn rijbewijs, paspoort etc. staat.

Alvast bedankt!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Strandloper, geen dank! Ik heb zojuist de naam van je Internet +  TV abonnement aangepast. Alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Kun je het nu proberen te koppelen? Het zou moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Dan kan ik het eventueel voor je doorzetten naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen onderzoeken en ook oplossen. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • June 4, 2025

GELUKT!

Dank je wel ​@Pharwin van Odido 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

​@Strandloper fijn dat het is gelukt en dank voor het doorgeven! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁