Nieuw abonnement aan bestaand account toevoegen lukt niet
Goedemorgen,
Ik ben gisteren over op een nieuw abonnement. Het toevoegen van het nieuwe abbo naar mijn bestaand account lukt niet. Ik krijg de melding: deze pagina zit op slot.
voorheen had ik T-Mobile via klm, met dit account. Account opzeggen lukt niet, tenzij ik een ander mail adres gebruik?! Hoe krijg ik nu overzicht in mijn nieuw afgesloten abonnement?
gr EK71
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen EK, welkom op de community en leuk dat je voor een nieuw abonnement bij ons hebt gekozen! Je oude abonnement staat nog aan je oude Mijn Odido-account gekoppeld. Deze moet verwijderd worden, zodat je je nieuwe kan koppelen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan ga ik direct voor je aan de slag en dan heb je binnen no time je nieuwe abonnement in Mijn Odido gekoppeld!
Goedeavond,
in mijn huidige account kan ik geen profiel aanpassen of deze gegevens invoeren. Ik kan namelijk niet in het account. Krijg geen overzicht. Ik kan alleen mijn e-mail adres aanpassen, onder het kopje “persoonlijke gegevens”
Verder zie ik geen invoer velden onder het kopje “ mijn account” alleen oude facturen kan ik inzien.
het account verwijderen lukt ook niet en dus ook geen nieuw account aanmaken onder mijn huidige mailadres.
Dit zie ik alleen, geen overzicht van gegevens en deze worden niet getoond.
Hallo @EK71
In het antwoord van @Marciano van Odido staat het woord “profiel”. Dit is het profiel op de community. Als je in het antwoord van Marciano op “profiel” klikt wijst het zich vanzelf. Als je hier dan aangeeft dat je alle gegevens hebt ingevuld, helpt Marciano of een andere moderator je weer verder.
Goedemiddag,
bedankt voor de duidelijkheid. @Marciano van Odido ik heb mijn profiel gegevens ingevuld.
gr Evelien
Hoi Evelien, bedankt voor het invullen van je gegevens! En bedankt @soepkip67 voor de hulp! Je oude abonnement stond inderdaad nog gekoppeld aan je Mijn Odido-account. Ik heb het abonnement losgekoppeld en het account verwijderd. Geef het systeem 15 minuten en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je nieuwe abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je uiteraard graag verder!
Hoi Evelien, bedankt voor het invullen van je gegevens! En bedankt @soepkip67 voor de hulp! Je oude abonnement stond inderdaad nog gekoppeld aan je Mijn Odido-account. Ik heb het abonnement losgekoppeld en het account verwijderd. Geef het systeem 15 minuten en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je nieuwe abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je uiteraard graag verder!
@Marciano van Odido bedankt! Het is gelukt! fijne avond!
Hoi @EK71 Fijn dat het is gelukt! Namens ons allemaal: geen dank en graag gedaan. Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.