Hallo @Marloesvanrooij
Is het geporteerde nummer al gekoppeld aan je Odido account?
Mijn zusje is laatst ook overgestapt met nummerbehoud en ondanks dat alles gekoppeld was kreeg ze die melding voor het tijdelijke nummer.
Goedemorgen,
Mijn eigen nummer is nu gewoon actief bij odido.
Ik krijg nu dus in de app inderdaad melding dat er een abonnement voor me klaar staat met een andere 06 nummer. Als optie staat er dan bij ja graag (toevoegen) of nee wil ik niet.
Ik heb dus nog niets gedaan maar weet ook niet wat ik nu het beste kan doen.
Groetjes Marloes
Hi Marloes,
hier hetzelfde. Gisteren over gegaan, met melding nieuw abbo toevoegen met tijdelijk nummer. Als ik op ja druk, krijg ik de melding:
deze pagina zit op slot!
dat lukt dus niet met dat tijdelijke nummer, ondanks nummer behoud. Ik bel en app ook inmiddels op mijn oude bestaande nummer, maar krijg geen abonnement gekoppeld, en dus ook geen inzicht in mijn afgesloten contract. Heel lastig.
ik heb deze vraag ook al uitstaan.
gr EK71
Hoi Marloes, welkom bij Odido. Superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Ook goed dat je Mijn Odido wil gebruiken, altijd handig. Nu moet het natuurlijk wel lukken om je abonnement te koppelen en daar help ik je graag bij. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan ga ik meteen voor je aan de slag om te kijken wat er aan de hand is en of ik je abonnement meteen kan koppelen! 
Hoi @EK71, ik kom bij je in je eigen topic!
Hoi Marciano,
Bedankt! Ik heb zojuist mijn profiel aangepast!
Groetjes Marloes
Goedemorgen @Marloesvanrooij, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zie geen account bij je abonnement gekoppeld staan. Wel zie ik dat er een '’leeg'’ account is als ik zoek op je e-mailadres. Dat kan soms wel eens problemen geven. Geen zorgen, dit account heb ik zojuist voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Dan zou het moeten lukken!
Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!
Goedemorgen,
Bedankt voor de reactie. Ik heb meteen een nieuwe account aangemaakt maar ik blijf dezelfde melding zien. Ik doe dit via de odido app.
>Screenshot verwijderd i.v.m. privégegevens]
Deze melding krijg ik. Dit is dus niet mijn telefoonnummer.
Goedemiddag @Marloesvanrooij, dank voor de toelichting! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat het is gelukt om je eigen abonnement te koppelen, klopt dat? Ook heb ik ingelogd via de webversie en ik zie dat ik deze melding niet te zien krijgt. Krijg je deze melding nog steeds in de app te zien? Ik zie dat het nummer niet bij ons actief is.
Ik hoor het graag van je, dan kan ik eventueel een ticket voor je aanmaken, zodat ons IT-team het voor je kan onderzoeken!
Goedemiddag @Marloesvanrooij, dank voor de toelichting! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat het is gelukt om je eigen abonnement te koppelen, klopt dat? Ook heb ik ingelogd via de webversie en ik zie dat ik deze melding niet te zien krijgt. Krijg je deze melding nog steeds in de app te zien? Ik zie dat het nummer niet bij ons actief is.
Ik hoor het graag van je, dan kan ik eventueel een ticket voor je aanmaken, zodat ons IT-team het voor je kan onderzoeken!
Goedemiddag,
Het klopt dat het gelukt is. Ik ben iets verder de app ingegaan en toen lukte het ineens! De app klopt nu dus ook en kan mijn verbruik en facturen inzien!
Bedankt nog voor de reactie!
Met vriendelijke groet,
Marloes van Rooij
Hey @Marloesvanrooij fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!