Skip to main content

T-Mobile abonnement koppelen aan Odido app werkt niet

• June 5, 2025
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Goedendag

Ik probeer mijn tmobile/odido abonnement te koppelen aan mijn odido account, alleen lukt het koppelen niet, omdat de contractgegevens anders, zijn (destijds abonnement afgesloten bij tmobile) en ik daarvan een foutmelding kreeg, via de site staat hij er wel bij alleen krijg ik een foutmelding dat er een probleem zou zijn bij het laden van mijn gegevens, het zou fijn zijn om het abonnement te koppelen in mijn app/overzicht kan terugzien, iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Gr leon

June 6, 2025

Hoi Leon, van harte welkom op de community en superleuk dat je al sinds T-Mobile bij ons bent! Bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Hierdoor heb ik meteen mee kunnen kijken en ik zie dat je oude abonnement inderdaad nog gekoppeld staat aan je Mijn Odido-account. Ik heb deze zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je nieuwe abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je uiteraard met alle plezier verder! 😄

2 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • June 6, 2025

Goedendag

Ik probeer mijn tmobile/odido abonnement te koppelen aan mijn odido account, alleen lukt het koppelen niet, omdat de contractgegevens anders, zijn (destijds abonnement afgesloten bij tmobile) en ik daarvan een foutmelding kreeg, via de site staat hij er wel bij alleen krijg ik een foutmelding dat er een probleem zou zijn bij het laden van mijn gegevens, het zou fijn zijn om het abonnement te koppelen in mijn app/overzicht kan terugzien, iemand of medewerker van odido die weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? 

Gr leon

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Leon, van harte welkom op de community en superleuk dat je al sinds T-Mobile bij ons bent! Bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Hierdoor heb ik meteen mee kunnen kijken en ik zie dat je oude abonnement inderdaad nog gekoppeld staat aan je Mijn Odido-account. Ik heb deze zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je nieuwe abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je uiteraard met alle plezier verder! 😄