Skip to main content
10000 Topics
Opzeggen Klik&Klaar is moeilijk!
Op woensdag 12 februari heb ik mijn Klik&Klaar pakket ontvangen. Na enige problemen met de communicatie tussen smartphone en Box werkte alles prima.Mijn up- en downloadsnelheden voldoen goed.Ik ben van plan om na het aflopen van mijn huidige contract bij mijn service-provider (ook Odido) op 22 april 2025 een nieuw Klik&Klaar abonnement te laten starten. Nadat ik heb vastgesteld dat Klik&Klaar voor mij een goede oplossing is, heb ik maandag 24 februari telefonisch dit Klik&Klaar abonnement opgezegd. Van Odido kreeg ik na korte tijd de melding dat mijn Klik&Klaar nog niet geactiveerd is en daardoor nog niet opgezegd kon worden (mijn Klik&Klaar werkte prima). Dat was een bekend probleem bij Klik&Klaar abonnementen. Op 4 maart kreeg ik keurig onderstaande status-update per email ( Kenmerk: 1807/76338561) Er is nog geen oplossing Natuurlijk zijn we je niet vergeten. Maar op dit moment hebben we nog geen oplossing. Sorry! We zijn er nog druk mee bezig. Zodra we meer informatie voor je hebben, sturen we je weer een berichtje. Mijn Klik&Klaar box staat sinds 24 in de originele doos ingepakt om terug te sturen naar Odido. Helaas kan Odido mij geen retour-label sturen omdat zij eerst het probleem rondom het activeren moeten oplossen. Mijn voorstel is:Ik stuur de Klik&Klaar-box niet terug maar bewaar hem netjes in de doos tot 22 april. Dan start mijn Klik&Klaar abonnement en sluit ik hem weer aan.
glasvezel aansluiting duurt lang en verschillende oorzaken.
Goeie avond, Ik heb sinds april al een bestelling uitstaan voor een glasvezel aansluiting. Vorig jaar november is het laatste wat ik heb gehoord van odf toen zijn ze namelijk in onze woning geweest om foto's te maken waar de kabel naar binnen zal komen dit zal via de voorgevel van de woonkamer gaan. Maar nu komt het probleem de kabel ligt nog niet eens door de stoep heen voor onze woning en ook is er nog niet eens een kabel geschoten door de tuin. Nummer 2 en 4 zijn al voorzien van een glasvezel verbinding via odf maar 6 t/m 12 niet. Wij wonen zelf op nr 8. Ook al contact met jullie klantenservice hierover gehad en bleek dat er een technische probleem was namelijk water in de kruipruimte. Sorry maar water in de kruipruimte??? snap niet waar ze dit weghalen want of ze toegang willen hebben tot de kruipruimte moeten ze wel eerst binnen komen wat dus sinds november vorig jaar niet meer is gebeurd ook toen is er niet gekeken in de kruipruimte, En waarom zijn de andere nr's dan ook nog niet aangesloten een heel vreemde zaak en verhaal vindt ik het momenteel. Dus dit aangeven en zal vandaag terug gebeld worden door de aannemer maar we raden het al dus helaas weer niet gebeurd. Weet niet waar het verkeerd gaat maar dat het verkeerd gaat is bijna wel zeker te zeggen. Maar we geven de moed (nog) niet op Zou ondertussen wel eens willen weten wanneer er wel schot in de zaak komt.
Ik heb geen idee wat ik in zo'n situatie kan doen. Internet + televisie
Hallo.Ik ben een nieuwe Odido-klant, nadat ik mijn Ziggo-abonnement heb opgezegd (internet werkt niet meer). Ik heb internet + tv besteld met odido glasvezel. alles verliep zoals het hoorde totdat hij kwam installateur om de glasvezelkabel, modem en de rest van de installatie aan te sluiten zoals afgesproken. Zodra de installateur alle apparaten heeft "aangesloten" en het abonnement op de hotline heeft geactiveerd. Er bleek iets mis te zijn, want het kastje met de glasvezel kon de transmissie niet ontvangen. na 15 minuten de monteur hij vertrok zonder te zeggen wat hij vervolgens moest doen en kwam na 20 minuten terug met de woorden: dat het bedrijf dat de installaties van de meterkast tot aan de appartementen heeft geïnstalleerd, hoogstwaarschijnlijk ergens een fout heeft gemaakt en dat het internet het appartement niet bereikt. hij zei dat hij er niets aan kon doen en dat ik moest wachten voor andere installateurs duurt het nog een week. na een week kwam er een technicus met een computer en tikte iets op het scherm en zei dat hij niets kon doen omdat hij de kabel van het distributiecentrum opnieuw moest aansluiten gids. Het duurde 10 minuten en toen ging hij weg. Uiteindelijk zei hij dat de leverancier/iemand dezelfde dag nog contact met mij zou opnemen en mij zou vertellen wat ik verder moest doen. tot nu toe geen contact met mij gehad, noch telefonisch, noch per e-mail/Whatsapp niets. en het was op maandag en het is vrijdag. Ik heb thuis al tweeënhalve week geen internet.en het internet is mijn belangrijkste manier om geld te verdienen, omdat ik op een computer werk en ik het internet nodig heb om geld te verdienen.Ik heb de afgelopen 2,5 week behoorlijk wat geld verloren. Wat moet ik in zo'n situatie doen?Moet ik blijven wachten tot iemand contact met mij opneemt, een rechtszaak aanspannen of vragen of ze mij op de een of andere manier willen compenseren of het abonnement opzeggen zodat ik naar een andere provider kan? KPN of iemand anders. Het spijt me dat ik zoveel heb geschreven. maar ik heb hier niet meer genoeg geduld en kracht voor

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen