Sinds 29 oktober 2024 ben ik klant van Odido. Vanaf de eerste dag heb ik problemen met de Wifi in mijn huis, dit geldt voor de 3 telefoons die we hebben (Samsung Galaxy A 51). Op 2 ervan moesten we steeds opnieuw inloggen als je opnieuw verbinding wilde maken met Wifi, de derde kreeg sowieso geen verbinding met de Wifi. Inmiddels krijgt geen van de drie telefoons nog verbinding met de Wifi. Andere apparaten werken wel gewoon.
Vanaf de eerste dag heb ik al aangegeven, dat dit probleem bekend is op de Odido Community (WPA3-connection required), maar daar wordt door Odido niet naar gekeken. In plaats daarvan is er op afstand een nieuw netwerk gemaakt, is er een netwerk met 5G gemaakt (want dat zou sneller zijn, maar dat helpt volgens mij niet als er sowieso geen verbinding wordt gemaakt), en zou er begin november 2024 ook een nieuw modem worden gestuurd dat ik moest installeren. Het modem is nooit verstuurd. Ook heb ik al meerdere keren gebeld met de klantenservice van Odido, maar de hulp die wordt gegeven (klik op vergeet het netwerk et cetera) is niet de oplossing.
Hoe krijg ik dit eindelijk opgelost? Ik heb gezien dat dit bij andere wel op afstand is gelukt. Wie kan dit oplossen?
