Hallo allemaal,
ik hoop dat iemand hier de gouden tip heeft, want ik loop volledig vast. Ik ben net verhuisd naar een woning met vooraf geïnstalleerde H64-2 thermostaten (met + en - knoppen), maar het lukt me niet om ze toe te voegen in de Smart Life of Tuya app.
Wat ik al heb geprobeerd:
-
WiFi: Ik heb 5GHz tijdelijk uitgeschakeld op mijn router; ik zit nu puur op een 2.4GHz band.
-
Telefoon: iPhone gebruikt, Bluetooth staat AAN en 'Lokale netwerk' machtigingen staan aan voor de app.
-
Modus: Ik heb de standaard koppeling geprobeerd (EZ Mode / snel knipperen). Het lukt me echter niet om de thermostaat in AP Mode (langzaam knipperen) te krijgen met de bekende knoppencombinaties.Volgens mij is dit ook niet mogelijk met dit type.
Het probleem: De app begint met zoeken, maar na een tijdje krijg ik de foutmelding "Failed to add the device" (zie screenshots).
Mijn vragen:
-
Kent iemand de exacte knoppencombinatie voor de H64-2 (versie met + en -) om hem in AP Mode (F2) te dwingen? Of kan dit niet?
-
Zijn er specifieke instellingen in de router (zoals WPA3 of firewall) waar deze thermostaten niet tegen kunnen?
-
Kan je in de router forceren dat de thermostaat altijd via 2.4G gaat?

Alle tips en trucs zijn welkom! Alvast bedankt!

