Skip to main content

Ik wil graag een extra afstandsbediening kopen voor de TV box

Hoi @mat.adel, welkom op onze Community!

De Mediabox wordt standaard met één afstandsbediening geleverd. Mag ik je vragen waarom je graag een extra afstandsbediening zou willen hebben? Je kunt geen afstandsbediening bij ons kopen, wel zou ik je een exemplaar kunnen opsturen. Omdat dit niet gebruikelijk is ben ik benieuwd naar de reden hierachter. 


Wij zijn een ouder echtpaar.(80)

,omdat we ieder een aparte plaats hebben in de  kamer zijn wij er al jaren gewend om bij onze aparte tafeltjes een afstandsbediening te hebben en dat er niet steeds heen en weer moeten lopen naar elkaar..

Wijn met naar odido overgestapt en hadden dit al jaren bij Caiway 

 


Hey @mat.adel, dat kan ik volledig begrijpen. Ik heb je daarom ook direct een extra afstandsbediening opgestuurd! Je hoeft hier niks voor te doen, de afstandsbediening zal binnen een paar dagen worden bezorgd. Hij past zelfs door de brievenbus, dus je hoeft hiervoor niet thuis te zijn. Alvast heel veel kijkplezier samen en als ik in de toekomst ook maar iets voor jullie kan betekenen, trek gerust aan de bel. 


Bedankt.


Ik heb geschreven tv box, maar we hebben een mediabox afstandsbediening.


Hoi @mat.adel, goed dat je dit aangeeft! Ik zie dat je twee Mediaboxen hebt en daarom hebben wij je ook een Mediabox afstandsbediening toegestuurd. Ervaar je problemen met de afstandsbediening?

Ik ben benieuwd, wij zien je graag snel genieten!


Reageer