Skip to main content
10000 Topics
Poort 25 moet open voor mijn mailserver
Ik kom zojuist van de telefoon met een T-Mobile Medewerker die wees me naar de community omdat mijn probleem hierweg opgelost zou kunnen worden. Ik heb meerdere topics gezien met dit onderwerp maar mij werd aangeraden om een nieuw topic te starten. Het probleem is dat T mobile poort 25 uitgaand blokkeert, zoals hier beschreven https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/info-smtp-poort-25-333415 Dit topic lijkt mij vooral gedoeld op Client naar Server communicatie, Niet op Server naar Server comminucatie. Want er zijn geen alternatieven voor poort 25 als het aan komt op server naar server comminucatie. Ook is 25 zeker niet verouderd en bestaat er zoiets als STARTTLS over poort 25, ook gewoon versleuteld dus. Dus voor de extra duidelijkheid Ik heb poort 25 nodig om mails te sturen van mijn mailserver naar andere mailservers Dit kan niet via poort 587 en ook niet via 465, enkel en alleen via poort 25. Een Relay is voor mij geen optie, Ten eerste wil ik graag mijn eigen mail in handen hebben en niet afhankelijk wezen van een externe relay waar ik eventuele problemen niet zelf kan oplossen. En die problemen zijn er veel te veel zie ik wel aan de topics hier in de community. Ten 2de geef ik om mijn privacy en zijn jullie volgens de telecommunicatiewet zelfs verplicht om dit te waarborgen, Op het moment dat ik jullie relay zou gebruiken dan gaat de email van mijn server via poort 465 of 587 versleuteld naar jullie relayserver, maar op het moment dat die aankomt bij jullie is de mail niet versleuteld enkel het transport is versleuteld. Vervolgens versleutelen jullie die opnieuw om het door te sturen naar de doelserver. Vragen of ik jullie relay wil gebruiken is dus vragen of ik open brieven naar jullie wil sturen zodat jullie ze dicht kunnen likken en op de post kunnen doen. Dat is gewoon absurd, maar exact wat hier gebeurt. Kortom; Ik heb poort 25 nodig en er is geen andere poort mogelijk. Een Relay is een workaround maar ook een inbreuk op je privacy. Graag zie ik dat deze poort wordt geopend voor mij, en eventueel andere klanten die hierom vragen. Alvast bedankt en groetjes, Danny
Odido is de meest onbeschofte provider van Nederland
Heden avond kreeg ik voor de derde keer een ODIDO medewerker aan de deur die mij aan wilde sluiten op het glasvezel netwerk van ODIDO. Ik heb de twee voorgaand keren heel duidelijk gemaakt dat ik geen, ik herhaal GEEN laat ik het voor de duidelijkheid nogmaals zeggen GEEN glasvezel aansluiting in mijn huis wens. Hier ben ik iedere keer heel duidelijk in geweest. De tweede keer heeft de colporteur gezegd dat hij het door zou geven. De derde verstoring van mijn avond werd ik kwaad op de medewerker en heb ik aangegeven dat ik, gezien ODIDO in gebreke blijft nu €10.000,00 schadevergoeding zal eisen voor gestolen tijd door ODIDO, die kennelijk geen moer aantrekt van wat mensen wensen. Blijkbaar gaat bij ODIDO winst voor mensen. Hierbij dien ik officieel bij ODIDO een schadevergoeding in van €10.000,00 Verder dien ik een duidelijke klacht (KLACHT) in. De medewerker Sam Vos Lachte mij in mijn gezicht uit toen ik kwaad reageerde. Deze onbeschofte vlegel vond het niet nodig zijn excuses aan te bieden. Deze persoon klaag ik daarom aan voor een bedrag van €100.000,-- wegens zijn onacceptabel gedrag op mijn erf. Ook wil ik een klacht indienen mbt. de telefonische bereikbaarheid van ODIDO, eerst moet ik ruim 15 minuten wachten, als ik mijn klacht doe wordt de verbinding zonder enige mededeling verbroken. Hier heeft ODIDO weer 15 minuten van mijn tijd gestolen. Hiervoor volgt dan ook een schadevergoeding van € 15.000,00 Graag verneem ik van u hoe u het geld wenst over te maken. Om te tonen dat het mij niet om het geld gaar verzoek ik u €150.000 op de rekening van het Rode Kruis over te maken en de rest aan mij te sturen. Gaarne verneem ik binnen 24 uur uw reactie. Mocht deze achterwege blijven dan zal ik genoodzaakt zijn mijn claim te verdubbelen. Ik hoop dat er iemand binnen de ODIDO organisatie de beleefdheid heeft om contact met mij op te nemen. Dit gedrag van ODIDO is onacceptabel en dient zo snel mogelijk getopt te worden.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen