Skip to main content
10000 Topics
glasvezel installatie: monteur nodig?
Hallo! Ik zie wat problemen ontstaan met de planning en het gebruik van mijn internetabonnement. Ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid kan krijgen: Ik ben net verhuisd en wou op mijn nieuwe adres graag glasvezel. Vandaar dat ik dus Odido heb gevonden als (op het moment nog) enige aanbieder. Nu moet die glasvezel dus nog naar binnen in mijn woning. Prima, afspraak geregeld met een onderaannemer, een of andere Duitse firma (na wat achteraan bellen, maarja). Eerste deel is al geregeld, kabel ligt voor m'n voordeur opgerold. Nu dacht ik bij de afspraak om die kabel naar binnen te halen “oh, bij de volgende afspraak kan ik het ook gewoon meteen in gebruik nemen”. Als ik het goed lees blijkt dat dus niet zo te zijn. Nu zal ik best zelf zo’n kastje binnenshuis aangesloten krijgen. (Netwerkapperatuur is voor mij wel bekend) Maar als er ook nog een patch gelegd moet worden in een verdeelkast ben ik natuurlijk wel weer afhankelijk. In de tussentijd ben ik wel al aardig wat tijd verder en begin ik toch te merken dat ik een hoop extra kosten (mobiele mb’s enzo) aan het maken ben om op een normale manier mijn dagelijkse internetzaken te regelen. Als ik nog een afspraak in moet gaan plannen met een andere onderaannemer (guiduion ofzo was het?) kan ik er denk ik vanuit gaan dat ik over een maand of twee pas normaal gebruik kan maken van mijn abonnement. Dit is eigenlijk te lang voor een dienst die toch echt wel een grote rol speelt in het dagelijkse doen en laten. Weten jullie misschien wat het tijdsverloop is en wat ik hier zelf eventueel nog aan kan versnellen? Voor extra informatie: volgens mij gaat het om het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen