Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Vandaag is de Monteur geweest en in heb inmiddels een werkende verbinding. Wat ik wel vreemd vind is dat de snelheid gemeten werd met een mobiele telefoon en een snelheidtestje. De snelheid die draadloos gemeten werd was 350 Mbit/s. dat vond ik nogal laag en heb daarom nog contact gehad met Guidion en daar werd mij verteld dat onder de 500 Mbit/s als slecht word bestempeld. mij werd ook verteld dat 750 Mbit/s in gunstige omstandigheden toch zeker gehaald moet worden. Mijn vraag is nu als de monteur deze lage snelheid meet er niks gezegd word over eventuele actie die ondernomen kan worden dit dan toch een slechte zaak is? Hij heeft de meting gedaan en was gelijk weg. Hopelijk kan er via jullie kant nog wat gedaan worden anders ben ik zo weer weg in de 14 dagen bedenktijd die ik heb.
Klopt het dat t-mobile in het verleden wel vdsl ondersteund heeft? Wat is de reden dat klanten hier tegen betaling geen gebruik van kunnen maken? volgens KPN is de snelheid max 196Mb op mijn adres, maar komt T-Mobile Thuis tot een schamele 80Mb.
Ik heb aangegeven bij t-mobile 11 dagen geleden dat mijn internet slecht is en dat ik veel ping spikes en vaak disconnects heb op discord waardoor ik school niet goed kan volgen. ze vertellen mij een mail te sturen naar de klantenservice met de fotos van ipconfig, taakbeheer, speedtest. dit heb ik gedaan en ik krijg een mail dat ik na 6 dagen zou worden gebeld dit is niet gebeurd het is nu al 10 dagen geweest ik ben niet gebeld ik heb ook geen sms ontvangen ze hebben geen contact proberen op te nemen over de vertraging. Ik heb ze dus weer gebeld zelfs de medewerker vind het raar dat het nog steeds niet is opgepakt door de experts. ze verteld me dat ik 1 week unlimited data krijg maar die ontvang ik ook niet? ik zit nu al 11 dagen met echt slechte internet. Het ligt niet aan mijn pc want het is precies dezelfde op mijn broer zn computer en ik heb alle apps dicht gedaan en de kabel direct aangesloten met de modem. precies de zelfde slechte speed desktop speedtest ook geen verschil bee
Beste T-Mobile, Ik ben sinds 8 APRIL!! bezig om een nieuw modem te ontvangen. Hieronder in het kort de situatie: Op 8 april 2020 bel ik rond 17.45 naar de klantenservice. Dit omdat ik geen goed werkende wifi meer heb op de Huawei HG659. Tv en vast internet, evenals vast bellen werkt gewoon goed. Probleem is dat het wifi signaal uit het modem soms ineens weg is. Een herstart/ of reset naar de fabrieksinstellingen lost dit probleem tijdelijk op. (Ook kanaal vast instellen bijvoorbeeld werkt niet, en gaat het modem over de zeik). Dit is natuurlijk alles behalve fijn. In overleg met de servicemedewerker zijn wij tot de conclusie gekomen dat het modem vervangen moet worden (en dan een Zyxel T50 ivm flexibele poorten) Ze zou een en ander goed op papier zetten en doorzetten naar de juiste afdeling. Tussendoor ook verschillende keren contact gehad. Toen kwam Tmobile ermee dat er een monteur aangestuurd moet worden (kan ik prima zelf vervangen maar goed) Op 16 april afspraak met monteur
Hallo T-Mobile, ik wil graag een eigen router met firewall gebruiken en loop net als dit draadje tegen het probleem aan dat het IP adres elk half uur wordt vernieuwd. Hierdoor ondervind ik problemen bij gebruik van streamingdiensten radio/netflix/videoland, e.d. Ik heb geen telefonie of vaste tv en gebruik alleen VLAN 300. Hoe kan ik dit oplossen?
Hi all, Ik heb sinds vandaag ook de 1000mbps internet aansluiting, alleen wat me opvalt is dat ik qua wifi snelheid nooit boven de 400 mbps aantik, qua afstand maakt het ook niet zo heel veel uit, ligt altijd tussen de 300 a 400 mbps. Dit terwijl mijn upload wel een heel stuk dichter in de buurt komt van de 1000 mbps. Bekabeld haal ik tussen de 900 en 1000 mbps. Ligt dit specifiek aan de router die ik heb ontvangen? De Zyxel T50? Ik ben verbonden met het 5 Ghz netwerk. Ik behaal ongeveer dezelfde resultaten met de verbonden devices.
Ik heb een premium abonnement thuis internet, maar mijn snelheid gaat niet hoger dan 200mbit, ik heb modem ook fabriek herstel gedaan maar nog steeds zelfde, met vriendelijke groet
Hallo, Ik ben al geruime tijd een tevreden gebruiker. Ik heb alleen wat problemen met de connectie van mijn sonos speakers. Vanuit hun helpdesk krijg ik nu de opmerking “Dat het daarbij dus erg belangrijk dat multicast/broadcast verkeer niet gefilterd wordt door dit apparaat (of je router).” Ik heb al even gespit in de instellingen van de router, maar kan niets vinden. Iemand enig idee?
Hallo, Ik heb gekozen voor zelf installatie, ik heb de guidion monteur afgezegd, moet ik hier dan nog steeds voor betalen? mijn tweede vraag ik zit in het WBA gebied, huidige installatie is solcon met een NT, wordt t-mobile ook aangesloten met een NT?
door de niet behulpzame klantservice van deze keer en monteur die niet kwam.. maar op afstand zonder info heeft gekeken. en dus voor niks vakantie dag verspeelt. probleem wat ik heb is weg vallende verbinding zowel wifi en tv en daar naast op 1 meter afstand maar 10 mb wifi. nu heb ik al monteur gehad met repater die voor mij gevoel verbinding slechter maakt kwa snelheid. wat is mogelijkheid om er iets aan te doen zonder dat weer paar weken overheen gaat?
Ik heb een topic gestart, die door jullie nu gesloten is omdat dit slecht voor het imago staat. nu wordt er dus op mijn glasvezel aansluiting een mediaconverter aangesloten en geen NT, jullie beseffen wel dat elk gebied van KPN dat wij behandelen waar ik werk, nog heel veel NT”s aansluiten, en dit ook bij mij thuis het geval is? Als ik dus ooit naar de KPN groep weer ga omdat jullie belofte niet na gekomen wordt van binnenkort 1gb/s dan moet er weer eem NT komen. Als je goed in mobiele dingen bent, ga dan niet met je vinger in de pap betreft glasvezel, wat een bende
Sinds ongeveer 2 maanden ervaar ik thuis een heel hinderend probleem met mijn wifi verbinding. Er lijkt ergens iets mis te gaan met de DNS server. Op alle apparaten binnen het huis (mobiele telefoons, PS4, Nintendo Switch, iPad) gaat het goed met de internet verbinding, echter alleen op mijn persoonlijke laptop heb ik constant last van een weg vallende wifi verbinding. Ook speelt een soortgelijk probleem op mijn smart TV, maar alleen bij Netflix. (Deze geeft dan een foutcode die erop duidt dat er een probleem is met de DNS) youtube en andere internet applicaties werken wel naar behoren op de smart TV. Op mijn laptop is het probleem het ergst, want daar valt de internet verbinding gemiddeld iedere 2 a 3 minuten even weg, onafhankelijk van wat ik doe. (het gebeurt zelfs als ik niks met internet doe. Ik zie dan gewoon op mijn taakbalk rechts onderin dat mijn wifi even weg valt en zichzelf weer hersteld.) Als ik op de laptop in de internet browser (Chrome, IE, Edge) websites benader ga
Op de eerste installatie dag heb ik zyxel WiFi 2.4 en 5 geschieden gehouden. 2.4 voor de oude apparaten en 5 voor de nieuwe. 2.4 stabiel, zeer langzaam toch op korte afstand van het modem. 5 g goede snelheid maar valt steeds weg. monteur gesproken vandaag en gaf aan dat het aan het modem ligt en Tmobile zou dit hebben opgelost maar nog niets vernomen van ze. Tmobile gebeld en ze weten er niks van. Enige wat ik te horen kreeg dat Tmobile eigenlijk internet snelheid via de kabel verkoopt. Het feit dat WiFi mee komt omdat iedereen ernaar vraagt en Tmobile gewoon sociaal wil doen maar je kunt niets verwachten van rmobile WiFi. nou zo ken ik Tmobile niet. Ik ben betere antwoord van ze gewed.. ik voelde me genaaid en bijna opgehangen. en nu .. wie weet hoe de stabiliteit van 5 g te verbeteren? thanks en fijne avond
Hallo, Recentelijk overgestapt naar 1 Gbps glasvezel. Helaas haal ik maar de helft van deze snelheid. Direct gemeten vanaf mijn TP Link router die direct met een CAT8 kabel is aangesloten op de Draytek modem, hiervoor geprobeerd met een CAT5E kabel en daar ook dezelfde down en upload snelheden. Nu is tussen 300 en 550 Mbps niet langzaam, maar als ik een abonnement heb voor 1 Gbps dan zou ik daar toch dichter in de buurt moeten zitten?
Wij hebben hier thuis een Huawei HG659 modem. Op het Wifi netwerk hebben wij meerdere apparaten: 3 Laptops (Niet altijd aan) 4 Mobiele telefoons 7 Smart lampen 1 Google Nest (Komt er binnenkort eentje bij) 1 Televisie ( Andere televisie is aangesloten via Ethernet) 1 Android Box ( Andere Android Box is aangesloten via Ethernet) 2 Chromecast Nu hebben wij vandaag één smart lamp aangesloten, maar dat ging moeilijk. Ik kwam er uiteindelijk achter dat als ik de WIFI uitschakelde op mijn telefoon, ik de installatie kon voltooien. Maar nu kan ik niet meer verbinden met de WIFI op mijn telefoon. Dan krijg ik de fout: Toegangspunt tijdelijk vol. Kan ik het aantal apparaten verhogen in de instellingen op het modem?
Sinds jaren maak ik gebruik van T-mobile, zowel mobiel als thuis. Op 8 mei jl. heb ik het abonnement omgezet naar een 1000 Mb versie en het is vanaf dat moment waardeloos. Niet stabiel, snelheid van rond de 300 mb zowel bedraad als wifi en sinds vandaag is de verbinding helemaal weg. Maandag gaat er iemand langskomen en dan is het nog maar de vraag of het wel werkt. Voordat ik allemaal vragen krijg kan ik vast zeggen dat ik alles heb gedaan wat ik in een stuk of 6 gesprekken met T-Mobile heb besproken. Ik vind dit een waardeloze service. T-Mobile luistert mee ter verbetering van hun product maar het is iedere keer zo bij een wijziging. Ik vind het van mezelf belabberd dat ik van te voren ga denken; als dit maar goed gaat. Of er is wat met de verbinding, klantvoordeel, een extra service aan of uit zetten enz. Het kan zoveel goedkoper als het in 1 keer goed gaat. Bovendien als ik een bekende Nederlander was, was het allang geregeld. Maar wat is nu mijn vraag? Wanneer gaat het in 1 keer g
Hallo Ik heb sinds zaterdag redelijk instabiel internet, afgelopen dinsdag is er door mijn vrouw nog volop thuis gewerkt en heeft z e niets gemerkt wo/do/vr is er niet thuis gewerkt maar wel Netflix en nlziet gekeken in de avond en de kinderen overdag met de tablets. Sinds vandaag is het Russisch roulette of de apparaten verbinding krijgen. Op een tablet na die heeft gewoon vol bereik...
Op dit moment heb ik Ziggo internet en TV maar na weer een prijsophoging ben ik het wel zat aan het worden. Nu bied Tmobile hier glasvezel aan met 100 snelheid. Nu vraag ik mij af of dit genoeg is: wij kijken 4K Netflix, streamen films via ITunes 4K, hebben alle lampen en apparaten aangesloten op WIFI (Siri en Google home) en gebruiken daarnaast nog de iPad. Wij kijken wel op maar 1 TV tegelijk. Denken jullie dat 100 genoeg is? Nu hebben we 250 en echt super internet.
Hey, ik heb een probleempje Als naam bij de email staan nu ien en aal als ik een mailtje verstuur hoe kan ik dit aanpassen Gebruik een MacBook
Nadat ik mijn abonnement naar 1000/1000 heb ge-upgrade merk ik dat ik de snelheden bij lange na niet haal. Het gaat om een bedrade set-up (CAT 5e), waar ik bij mij voorgaande abonnement wel de 750/750 met gemak haalde, zit ik nu rond de 150mb en lager met download snelheden, zie ook de speedtest link. Aan de hardware / set-up is verder niets gewijzigd, dus daar zit het verschil niet in. ( https://www.speedtest.net/result/9493133501 ) Modem heb ik al meerdere malen gereset, zowel door de modem van het elektriciteitsnet af te halen, als via de modem pagina resetten. echter zonder succes. Ook heb ik de verbinding op verschillende tijdstippen op een dag getest met het zelfde resultaat. Iemand een oplossing hiervoor, of wordt het gewoon bellen met de klantenservice.
Hallo, Sinds Vrijdag 15 Mei is mijn Thuis abonnement aangesloten en heeft het internet het prima gedaan. Vanaf vandaag is de internetsnelheid plotseling enorm gedaald van ~950mbps naar ~5mbps. Zelf heb ik alles al geprobeerd om dit op te lossen zoals, router uit/aan, router reset, kabels verwisseld, wifi getest, tv verbinding getest en de media converter gereset. Helaas heeft geen van deze oplossingen geholpen en blijft mijn internet op het moment zeer laag. Ook voor storingen gekeken maar niks lijkt erop dat er een storing is. Ik heb glasvezel aansluiting en geen andere repeaters of versterkers. Hopelijk kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Jeroen
Afgelopen week Netgear Orbi Rb 50 aangeschaft. Maar de router blijft zeggen dat hij offline van het internet is. Bepaalde sites doen het gewoon. Net als op de Sonos. Maar als ik Deezer wil luisteren via Sonos maakt hij geen contact. Buienradar is ook een mooi voorbeeld. Kan naar de app maar de inhoud updaten doet hij niet. Hoofdpagina’s van internet sites kan ik bereiken maar een pagina of link binnen de site niet. wat doe ik fout?
Hallo allemaal, sinds een paar weken valt zo af en toe alleen mijn 5Ghz WiFi weg. De 2.4Ghz doet het gewoon prima. easy mesh is uitgezet. Wachtwoord van beide kanalen is hetzelfde. modem uit en weer aanzetten is de enige oplossing. Iemand de gouden tip of oplossing? Want die heb ik nog niet kunnen vinden. thanks Hans
Op 19 mei zou de monteur van guidon komen om onze modem aan te sluiten deze monteur is toen uitgevallen en er is een nieuwe afspraak gemaakt voor 20 mei in de ochtend. Ook deze monteur is uitgevallen en toen is er een afspraak gemaakt voor later in de middag. Tot nu toe heb ik begrip voor de situatie. Echter het is nu 22 mei en wij hebben nog steeds geen verbinding! De monteur verteld dat het inderdaad voor kan komen bij 1 op de 8 huizen waar hij komt dat het signaal er niet direct is maar dat deze met een grote kans binnen 3 uur er zou zijn….niet dus. Diezelfde dag gebeld met ee klantenservice en daar word verteld dat ze niets voor ons kunnen doen en moeten afwachten tot backoffice open gaat??? al met al 4 dagen nadat ons abonnement in is gegaan nog steeds geen internet helemaal verontrustend om dit probleem heel vaak na te lezen op verschillende fora op internet. T mobile wanneer lossen jullie dit probleem op??
Ik wil graag een storing melden in Rotterdam. Al sinds vanmiddag (12:00) werkt de Wi-Fi thuis niet meer. Ik heb ook alle stappen op de website al meerdere keren doorlopen, maar ook dat was tevergeefs.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.