Beantwoord
Internet werkt niet
Hallo ik heb geen in-komend verkeer meer. Uitgaand werk wel maar inkomend niet. Dat is dan als ik van buitenaf naar mijn server ga. De instellingen NAT kloppen. Er is niets verandert. Echter kan ik jullie gasway 85.144.128.1 niet meer pingen. Ik ga ervan uit dat hier iets miss is. Net gelezen dat er een update op de TV heeft plaats gevonden. Wellicht heeft dit hiermee te maken. De router is i.d.d. al opgestart en nee hij doet het nog steeds niet. Het internet lag ook vanochtend plat. Na herstart van de router kon ik wel internetten maar kan niets meer benaderen. Kunnen jullie hiernaar kijken. By-the-way, het kost veel tijd om contact met iemand op te nemen. Als je geen internet hebt dan kun je niet eens bellen. De bereikbaarheid van T-Mobile-Thuis is waardeloos! Dit is al de 3e keer dat ik uren bezig ben om een storing te melden. Op een forum een melding maken, je password zoeken, je login id vinden en dan een storing aan melden is gewoon weg geen service! Zeker als je geen internet hebt.
Dat wil niet zeggen dat jullie hier je werk niet doen, in tegen deel ik vind jullie doen het erg goed! Echter de service van T-Mobile-thuis voor klanten is gewoon weg waardeloos. Sorry.
Gr,
Chris
Dat wil niet zeggen dat jullie hier je werk niet doen, in tegen deel ik vind jullie doen het erg goed! Echter de service van T-Mobile-thuis voor klanten is gewoon weg waardeloos. Sorry.
Gr,
Chris
Beste antwoord door Brian
Hi @cforker , ik vermoed dat het issue met het onderhoud van 10 juli te maken heeft. Hierbij kan het inderdaad zijn dat je IP-adres wijzigt (maar dit is niet altijd het geval). We gaan kijken of we in de toekomst meer informatie kunnen vermelden in de onderhoudstopics zodat je van te voren weet waar je aan toen bent. Excuses voor het ongemak! Overigens zullen klanten zonder technische kennis hier geen last van hebben, met een recht-toe-recht-aan internetverbinding zal je geen problemen ervaren na onderhoud 😉
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.