Dat wil niet zeggen dat jullie hier je werk niet doen, in tegen deel ik vind jullie doen het erg goed! Echter de service van T-Mobile-thuis voor klanten is gewoon weg waardeloos. Sorry.
Gr,
Chris
Nu nog all mijn DNS entries weer aanpassen.
Bedankt maar weer T-Mobile-thuis...
Zoals altijd sta je verloren als klant. Ik vraag mij af hoe klanten het volhouden die geen technische kennis van dit hebben....
Gr,
Chris
Mijn IP is het zelfde gebleven, maar ik heb om de 4 manden weer zoân korte hick op de WAN DHCP. Deze doet het dan voor een dag niet. Ik hang dan het modem aan, die een ander IP heeft en na een dag kan ik dan weer terug naar mijn oude setting en alles doet het weer.Â
Â
Het zou wel fijn zijn om te weten of er werkzaamheden hebben plaats gevonden of dat hier iemand een keer naar kijkt om dit op te lossen. Ik begin dan meestal direct met turoubleshooten e
Groet,
C.
Hi
Hallo Brain,
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je ook niet altijd alles weet of kunt inplannen voor klanten en dat is verder ook prima. Wat mij een beetje zorgen baart is dat jullie DHCP server soms gewoon wegvalt. Soms heb ik hier manden geen last van en dan gebeurt het weer 2a3 keer per week soms voor 1 uur soms voor een hele dag.Â
Je kunt je voorstellen dat de inner autist met mij doorbrand en ik dan gelijk op zoek ga waar dit aan mijn kant zou kunnen liggen. Je begint altijd eerst bij je zelf en soms moet je gewoon tot conclusie komen (uren later natuurlijk...) dat het gewoonweg niet aan jou kant ligt.Â
Zijn op het gebied van de DHCP zover jij weet werkzaamheden gaande? Ik zoek nog steeds een verklaring om technische issues op mijn kant uit te kunnen sluiten. Het lijkt ook altijd ergen in een reeks te zitten dus op mijn ip 85.144.94.129 als ik het modem aan zet kom ik ergens in de 39.x.x.x. reeks uit. Maar daar heb ik ook in het begin wel dit soort sorting gemerkt.Â
In Ider geval, bedankt voor je reactie. Het is work in progressâŠ
Â
Groet,
Â
Chris
Hoi
Maak je gebruik van eigen hardware? Zodra we weer onderhoud op de planning hebben staan, wordt je ervan op de hoogte gehouden via de e-mail en in ons speciale Onderhoudstopic. Indien we elkaar niet meer spreken vandaag, geniet van jouw weekend! đđ
Hallo Brian,
geen probleem. Ja, ik maak gebruik van eigen hardware. Geeft mij meer opties en zekerheid. Als iets aangepast moet worden of ik moet terugvallen, dan gebruik ik het modem van jullie. Dit heeft echter niet mijn voorkeur.Â
Als het mogelijk is dan zou ik zeker graag in aanmerking komen voor onderhoudsberichten. Laat maar weten of dat mogelijk is en wat je hiervoor nodig hebt.Â
Jij ook een fijn weekend alvast,
Groetjes,
Chris
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.