Hallo T-mobile,
Door wifi problemen hier thuis worden zowel telefoons, laptops en tv kastjes er regelmatig uit gegooid. We bellen hiervoor regelmatig naar Tmobile maar op afstand kunnen ze ons niet helpen (of het is tijdelijk voor een klein weekje opgelost). Ze hebben een monteur gestuurd en ook deze krabde achter zijn oren en vond het een mysterie. Hij kon ons niet helpen, alles zou gewoon moeten werken. Toch valt internet regelmatig uit. Het ligt niet aan onze telefoons of andere aparaten want ons bezoek gebeurt hetzelfde, tot grote irritatie. Ook wifiversterkers, Sonos systeem, chromecast, appleTV moeten regelmatig opnieuw ingesteld worden. Omdat we nu veel thuis moeten werken en vergaderen op teams etc. moeten we gebruik maken van 4G op onze mobiel en hotspots maken. Wifi is gewoonweg niet betrouwbaar. Nu krijg ik voor het eerst in mijn leven een smsje dat MIJN INTERNETBUNDEL OP IS!!! WAAAAAHHH HOE DAN??? bestaat hier een compensatie voor of iets dergelijks? Wij hebben zowel thuis als mobiel alles Tmobile en zijn verder altijd tevreden geweest over service, prijs, levering, gebruiksgemak etc. We mogen eind July overstappen/verlengeb en deze ellende laat ons twijfelen.
Is er wat mogelijk om ons tegemoed te komen?
We zijn ten einde raad.
Gr Marlon en Stan