Hi, ik heb sinds ongeveer een week dat het internet regelmatig tijdens bijvoorbeeld teams meetings ineens wegvalt. Ik krijg meldingen slecht netwerk maar heb een gedrade aansluiting en deze werkte tot voor kort redelijk goed en snel. De klantenservice van t mobile geeft aan dat ze geen service mogen verlenen omdat ik een ASUS GT AC5300 router van mezelf achter hun modem heb staan. Op veel momenten is de verbinding prima. Modem van t mobile is teruggezet naar fabrieksinstellingen. Weet ook niet of het er aan licht dat t mobile het internet verkeer gewoon niet aan kan op dit moment. Als de verbinding wegvalt gaat dit ook vaak gepaard met meldingen op internet ‘je verbinding is niet prive’.
heeft iemand een idee omdat ik het nogal suf vind als ik over moet stappen naar een andere provider enkel om te kijken of het aan de provider ligt of aan iets anders.
tv valt trouwens ook zo’n 30 sec stil op zo’n moment (WiFi aansluiting) waarbij er een ronddraaiend pijltje in het scherm verschijnt.
Als ik de router (asus) er tussen uit haalt gebeurt het ook en is op de normale momenten mijn internet trager.
ze zijn buiten aan het werk aan de weg maar als er iets met de kabel gebeurt verwacht ik dat verbinding helemaal wegvalt
gr Jaq