Skip to main content
  • 8,840 Topics
  • 71,443 Reacties
8840 Topics
Geen internet en geen televisie
Sinds begin december heb ik geen internet en geen televisie. Om dat te constateren is guidion langs geweest. Hij zei dat hij het niet kon verhelpen. Er was een week eerder al een nieuwe modem achtergelaten, toen ik nog wel signaal had maar heel zwak.. Nu waren er weer mensen aan het graven geweest in de straat en het hele signaal is weg. De 1e kpn man die ik heb gezien constateerde dat ik maar 30 meter kabel vanaf mijn isra punt heb. Er was eerst wat verwarring, omdat in een kastje in de buurt volker wessels bezig is en daar kwamen veel storingen vandaan. Echter de mijne dus niet. Oke, er moest iemand anders komen. Weer kpn, monteur 2. Deze wilde naar het kastje waar wat fout zou zitten maar daar kwam hij niet bij omdat hij geen sleutel had en volker wessels was niet “on the spot”. Ik moest dus een nieuwe afspraak maken. Dit gedaan, monteur 3 van kpn komt langs. Deze constateert precies hetzelfde als monteur 1 van kpn: een breuk op 30 meter. Volker wessels moet komen. Afspraak gemaakt en ja, hij komt. Gaat naar hun kastje” ergens in de buurt, komt terug en zegt dat het geregeld is. Hij wacht niet op het signaal want: ”updates kunnen wel 2 uur duren". Guess what: Niets doet het nog steeds. Dus weer met tmobile gebeld. Gevraagd naar een oplossing. Oke, Guidion moet weer komen. Nieuwe afspraak gemaakt en guidion constateert na het plaatsen van weer een nieuwe modem dat ik geen signaal heb (VERRASSEND!!). Ik moet een afspraak maken met kpn. Die zou er vandaag tussen 12:00 en 14:00 zijn. Ik heb tegelijk volker wessels zelf gebeld en het vehaal uitgelegd. Die monteur zou er vandaag tussen 10:00 en 14:00 zijn. het is nu 13:44 en geen van beide heeft zich laten zien. Hoe lang gaat dit nog duren? Ik moet maandelijks blijven betalebn voor niets. Elke week hang ik weer een half uur mi nimaal aan de lijn voor een voucher waarmee ik internet op mijn mobiel heb. Ik ben inmiddels 8 vrije dagen van mijn werk kwijt (ja, ik moet daar gewoon 45uur per week zijn) en NIETS is opgelost!! Wie kan mij helpen met het indienen van een claim tegen tmobile? en wie kan mij helpen zoadat ik eindelijk tv kan kijken en fatsoenlijk op het internet kan thuis!??
LOS light blinking red
Hello community, Don’t know where to start. I never had problems with KPN but as a tech guy, I felt intrigued by a 1Gbit connection and decided to switch providers (I should have just remain contented with my 200Mbps and listen to my wife). An appointment was scheduled for the Dec 24, but then I called 48 hours before to change it to Dec 29. It seems that T-Mobile/Guidon did not update KPN on the switchover date and at about 23:00 on Dec 23 - KPN disconnected my internet. Called T-Mobile on Dec 24 and explained the issue, plus KPN and they told me T-Mobile should now be delivering on the line. Well it was just a matter of removing the KPN box and connecting the T-Mobile as networking is forte. The PON light was blinking which indicated that the service was not activated. Called T-Mobile several times to get it activated on the 24 and got nothing except that they have to wait for the Guidion technician. I said ok I’ll wait for the appointment and powered off all the equipment which was then changed to Dec 28. Here am I thinking that the technician will do something special but was left dumbfounded. When he connected everything the LOS light was now blinking RED. He made some calls then said to me the internet will not work and picked up his stuff to leave. After waiting for 5 days without internet after all that would have happened in 2020, I yet have to live with another bad decision of switching to T-Mobile. I called T-Mobile and was told I have to wait another 4 days before the help desk technician can look into it. Really? Can you please help a family out by just solving our problem before 2021 so that I can as least say that I started of 2021 in a blaze of glory with a 1Gbit connection and not having to carry over the curse of 2020. Please, I am on my bended knees asking for just a little help. Please have mercy!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen