Beantwoord

Geen internet en afspraken klantenservice worden niet nagekomen

  • 2 February 2021
  • 12 reacties
  • 291 Bekeken

Reputatie 1

Zo de laatste maanden met enige regelmaat geen verbinding spontaan met het internet .Of een download snelheid van jawel 0,42 mb . Ik probeer een monteur hier te krijgen maar dat lukt dus niet.

Vorige aanbieder KPN daar had ik bijna nooit problemen met de verbinding Adsl Vdsl .

Heel jammer ben ook klant met diverse gsm abbo en dat kan wel werken blijkbaar .

Nou T mobile thuis wat gaan jullie voor mij doen , binnen een paar dagen die monteur of zal ik maar elders gaan.

Peter

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 February 2021, 20:12

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 1

Ik heb een foutje afspraken klantenservice worden NIET NAGEKOMEN

Reputatie 7
Badge +4

Hi @amphicar272, dat gaan wij zeker voor je oplossen! Over dit probleem heb je ook in het volgende topic gesproken: [Info] Problemen Internet verbinding van T-Mobile Thuis. In een reactie geef ik aan dat er morgen een monteur langskomt, en ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen.

Reputatie 1

Cal, dat is dus net ff wat anders dan wat jij zegt.

De monteur had een afspraak tussen 8 en 10 uur , net over10 belt ie dat ie verlaat is en in de loop van de ochtend gaat komen. Auto stuk is zijn excuus, dat kan gebeuren.

Hij is geweest heeft de modem gereset , speedtest gedaan , in de modem gekeken en de mededeling gedaan het ligt niet aan ons.

Ja dat heb ik ook als ik het modem uitzet en dan een test doe is het altijd goed. Verder werd er niet getest .Heel apart . Nogmaals uitgelegd dat er regelmatig uitval is met de snelheid download , maar dat ligt dan aan mijn eigen netwerk. Na 3 jaar moet je alles gewoon vervangen anders werkt het niet goed meer.

Ik weet zeker dat het niet aan mijn netwerk ligt dat werkte 1,5 jaar terug gewoon goed en nu nog steeds.

Hij zei dat ik de DECO5 maar moest kopen en dan is alles wel ok , die kunnen jullie dan naar mij in bruikleen opsturen en anders is deze klant denk ik binnenkort weg.

Als dan blijkt dat het probleem wel weg is , mijn excuses.Zoniet dan ben ik weg en gaat alles netjes retour naar jullie.

Oja wie gaat mijn 2 wachturen betalen , die ik gewoon met mijn werk buiten de deur had kunnen verdienen?

Peter

Reputatie 1

Cal, dat is dus net ff wat anders dan wat jij zegt.

De monteur had een afspraak tussen 8 en 10 uur , net over10 belt ie dat ie verlaat is en in de loop van de ochtend gaat komen. Auto stuk is zijn excuus, dat kan gebeuren.

Hij is geweest heeft de modem gereset , speedtest gedaan , in de modem gekeken en de mededeling gedaan het ligt niet aan ons.

Ja dat heb ik ook als ik het modem uitzet en dan een test doe is het altijd goed. Verder werd er niet getest .Heel apart . Nogmaals uitgelegd dat er regelmatig uitval is met de snelheid download , maar dat ligt dan aan mijn eigen netwerk. Na 3 jaar moet je alles gewoon vervangen anders werkt het niet goed meer.

Ik weet zeker dat het niet aan mijn netwerk ligt dat werkte 1,5 jaar terug gewoon goed en nu nog steeds.

Hij zei dat ik de DECO5 maar moest kopen en dan is alles wel ok , die kunnen jullie dan naar mij in bruikleen opsturen en anders is deze klant denk ik binnenkort weg.

Als dan blijkt dat het probleem wel weg is , mijn excuses.Zoniet dan ben ik weg en gaat alles netjes retour naar jullie.

Oja wie gaat mijn 2 wachturen betalen , die ik gewoon met mijn werk buiten de deur had kunnen verdienen?

Peter

Inmiddels heb ik besloten weg gegaan bij Mobile thuis

Reputatie 7
Badge +8

Hi @amphicar272 jammer om te horen dat je al hebt besloten om op te zeggen. Ik had graag nog een poging gewaagd om je te helpen. Ik zie inderdaad in de log van de monteur dat het probleem in jouw systeem zou zitten. Het zou aan de AirPort liggen. Modem behaalt 90mb en de AirPort haalde 45mb. Ik had met alle liefde een Zyxel versterker jouw kant opgestuurd om te kijken of dit de oplossing is. Wij bieden namelijk echter geen DECO5 aan. Mocht je dit toch willen testen en de opzegging willen annuleren, dan horen wij dat graag!

Reputatie 1

Hi @amphicar272 jammer om te horen dat je al hebt besloten om op te zeggen. Ik had graag nog een poging gewaagd om je te helpen. Ik zie inderdaad in de log van de monteur dat het probleem in jouw systeem zou zitten. Het zou aan de AirPort liggen. Modem behaalt 90mb en de AirPort haalde 45mb. Ik had met alle liefde een Zyxel versterker jouw kant opgestuurd om te kijken of dit de oplossing is. Wij bieden namelijk echter geen DECO5 aan. Mocht je dit toch willen testen en de opzegging willen annuleren, dan horen wij dat graag!

Demi het is toch wel ff anders hoor , airport haalde toen 58 mb en later op de dag gewoon 80 mb dus dat is veel beter als in het rapport van de “monteur” .Ik heb de man uitgelegd dat ik ook direct op het modem erg lage snelheden heb /dus een computer op de lanpoort van het modem. Met als dieptepunt een verbinding van 0,48 mb . Na toen de modem te hebben gereset weer 90 mb . Het is niet de wifi die niet werkt , de verbinding is blijkt nu al maanden niet stabiel bij het modem. 

Maar ik ga niet meer proberen , ik denk de juiste keuze te hebben gemaakt.

Bij de vorige provider bijna nooit een storing of wegvallende verbinding .

Dus succes met jullie bedrijf , ik blijf met mijn mobiel aansluitingen wel bij jullie dat is totop heden super.

Reputatie 1

Hier ben ik weer .

Het blijkt nu dat jullie geweldige monteur inderdaad zijn werk niet heeft gedaan.

De nieuwe provider melde mij dat de volle snelheid niet gehaald kon worden omdat er een probleem was bij de Isra van KPN [het kastje waar de draden koper binnenkomen ]

En inderdaad bij controle van  de binnenbedrading bleek een ader niet goed contact te maken ,zonder dat er de laatste jaren iemand aan is geweest . Na de ader weer vast gezet te hebben is er gewoon weer maximaal stabiel internet.

Gemiste kans T mobile ,anders had ik gewoon nog klant geweest .

De monteur in kwestie mag je daar best even op aanspreken .

Reputatie 2

Hier ook dat de afspraken niet nagekomen worden. Ik zou gisteren een mail krijgen om een monteur in te plannen maar deze heb ik nog niet ontvangen. Het scheelt dat de wifi werkt maar zou nog fijner zijn als het bedrade deel ook gewoon naar behoren werkt… Heeft een jaar lang gewoon gewerkt en er is niets veranderd in huis.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Gijsenkalk, er is iets misgegaan met het aanvragen van de monteur. Er bleek een bug te zitten in het aanvraagsysteem, hierdoor heb jij nog geen e-mail en sms ontvangen voor de afspraak - sorry hiervoor!

Ik heb meteen de aanvraag opnieuw gedaan, hierdoor ontvang je binnen maximaal een halfuur alsnog de afspraaktool per sms en e-mail. 

Kun jij dit straks bevestigen, alsjeblieft? Alvast bedankt!

Reputatie 2

Goedemiddag @Gijsenkalk, er is iets misgegaan met het aanvragen van de monteur. Er bleek een bug te zitten in het aanvraagsysteem, hierdoor heb jij nog geen e-mail en sms ontvangen voor de afspraak - sorry hiervoor!

Ik heb meteen de aanvraag opnieuw gedaan, hierdoor ontvang je binnen maximaal een halfuur alsnog de afspraaktool per sms en e-mail. 

Kun jij dit straks bevestigen, alsjeblieft? Alvast bedankt!

De afspraak is gemaakt maar pas over anderhalve. Nu maar hopen dat dit opgelost wordt. WiFi is ook niet het sterkste punt van het pakket dus is erg lastig met thuiswerken.

Reputatie 2

Inmiddels zijn we twee weken verder… modem is vervangen en nu doet niets het meer… begin het goed zat te worden nu… kan ik weer de helpdesk gaan bellen omdat T mobile niets doet of laat horen…. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gijsenkalk, sorry dat het toch nog niet geholpen heeft, dat is natuurlijk niet de intentie van een monteursbezoek! Ik zie dat er op 12 november wel getest is het met vervangende modem en dat er geen fouten geconstateerd zijn. Ik ben bang dat het TV-abonnement per ongeluk gederegistreerd is op de aansluiting, als ik de lijnmeting bekijk. Mijn collega van de Klantenservice heeft het nu voor je uitgezet bij de techneuten, daar zal worden onderzocht waarom dit gebeurd is en hoe het zo snel mogelijk herstelbaar is. Sorry voor het ongemak!

Reageer