Wij zijn recent verhuist en hebben T-Mobile mee verhuist. Allereerst werd ons internet in de oude woning al anderhalve week eerder afgesloten en zitten we nu in ons nieuwe huis ook al een week zonder internet, met het bericht dat de monteur maandag zal komen,
Ik heb de apparatuur meegenomen en deze is aangesloten door een monteur die vervolgens een signaalmonteur nodig had waarna het modem aangaf dat internet actief is. Alleen dat blijkt niet het geval.
Het modem zegt dat internet actief is, T-Mobile klantenservice zeggen dat ze ons modem online zien, alleen de werkelijkheid is dat alles offline is.
Wat heb ik al geprobeerd?
Media converter en modem herstart
Modem herstart
Ping proberen vanaf modem(100% packet loss)
Andere kabels aansluiten(behalve de glasvezelkabel)
Modem reset uitgevoerd
T-Mobile vragen of ze echt niet sneller kunnen komen, want als thuiswerker, gamer en technologieliefhebber is het voor mij niet acceptabel om bijna 3 weken zonder internetverbinding te leven.(Klinkt treurig als ik het lees, maar maakt het niet minder waar)
Verdere informatie:
Zyxel T50 Modem
Modem kan blijkbaar wel door T-Mobile als online gezien worden, maar modem kan geen NTP servers bereiken, want hij leeft nog in 1970.
Oude media converter al geprobeerd, maar die kreeg überhaupt geen connectie.
LAN werkt wel
Heeft iemands tips over wat ik nog meer kan proberen of wat de mogelijke oorzaak kan zijn?
Misschien iemand die het eerder meegemaakt heeft en de oplossing kan delen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.