Ik ga deze even centraliseren zodat andere gedupeerden dit (hopelijk) makkelijker vinden. Sinds gisteren heb ik geen diensten meer van T-Mobile omdat er klaarblijkelijk een groot probleem is met de administratie bij T-Mobile waardoor migratie orders afgesloten zijn van de huidige diensten.
Zelf ga ik overstappen, maar dit is pas in december. Door dit probleem kan ik nu in zijn geheel niet werken. Trigger kwam van
Zojuist is er een algemeen issue bij ons gemeld dat klanten die een migratie order hebben staan naar een andere provider op dit moment geen internet of tv hebben.
In eerste instantie leek ons probleem (ook) veroorzaakt door de kabelbreuk bij Eurofiber;
https://tweakers.net/nieuws/189544/online-punt-nl-meldt-internetstoring-door-kabelbreuk.html
Maar deze werd later op de dag hersteld, terwijl ik nog steeds geen diensten heb.
De helpdesk weet van dit probleem, maar kent nog geen oplostijd. Kan er ook nog wel bij na alle gezeik met GPON tot nu toe op het ODF netwerk. Inmiddels ga ik de 2e dag in zonder diensten in tijden van thuiswerken met aangescherpte maatregelen.