Beste Communitie,
Aangezien de gemiddelde T-mobile service center medewerker me nu al 15 keer de modem laat restarten wil ik ook graag mijn vraag hier uitzetten.
Ik heb sinds 7 maanden internet van T-mobile thuis. Nu heb ik een tweede keer dat ik al ruim anderhalve maand problemen ervaar.
Mijn Wifi en vaste internet valt meerdere malen per dag blijvend weg, moet daarom steeds de modem resetten.
Er hebben aan mijn kant twee ontwikkelingen plaatsgevonden.
- Ik heb een Tp-link Deco E4 aangeschaft, daarom de DHCP op de zyxel uitgezet een een statische adres aan de Deco's gegeven.
- In de zelfde periode heb ik een WD Mycloud(mini NAS) aangeschaft, waardoor mijn familie op met netwerk foto's kan bekijken. Hiervoor heb ik portforwarding op de Zyxel ingeschakeld.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen om weer een stablie netwerk thuis te krijgen, zonder 5x de modem elke keer op te starten ?
Bij voorbaat dank !
Met vriendelijke groet, JWB