Je gelooft je ogen denk ik niet als je dit leest; 22 dagen geen internetdiensten.
Op 20 oktober opeens geen internetdiensten meer; dus ook geen TV. De standaard handelingen uitgevoerd (modem resetten, converter van de netspanning af, etc. etc.). T-Mobile gebeld: niet oplosbaar, er wordt dadelijk een mail gestuurd waarmee je een monteursbezoek kunt inplannen. Geen mail ontvangen. Op 21/10 weer gebeld: mail voor monteursbezoek komt er echt aan; weer niets ontvangen. Op 22/10 weer gebeld: mail komt er nu echt aan. En ja hoor, na 3 dagen is de mail er al; dus afspraak monteur gepland. Op 25/10 bezoek monteur: ligt niet aan modem, niet aan converter en niet aan de verbinding (in de pop-kast werd licht van de lichtpen van monteur ontvangen). Monteur belt met backoffice T-Mobile en stelt een poortwissel voor. Twee dagen later mail: we hebben een ticket aangemaakt voor KPN-netwerk; zij mogen er 5 dagen over doen………… maar het ligt niet aan het netwerk, dat is OK heeft de monteur geconcludeerd. Elke dag gebeld en elke dag op een lieve manier aan het lijntje gehouden: op doorverbinden met een leidinggevende of met de backoffice staat de doodstraf. Op 3/11 ticket door KPN-netwerk gesloten; ligt niet aan netwerk, het probleem ligt bij T-Mobile. Op 4/11 via LinkedIn bericht gestuurd naar CTIO van T-Mobile (Kim Larsen). En ja hoor, op 5/11 telefoontje van klachtenmanagement. En ja hoor, weer een monteursbezoek gepland. Op 8/11 verschijnt dezelfde monteur. Bekijkt weer de netwerkverbinding en concludeert hetzelfde: die is in orde. De monteur maakt gebruik van zijn netwerk (leek me leuke woordspeling in dezen) en weet te melden dat men voornemens is om op 12/11 een poortwissel door te voeren. En ja hoor, op 12/11 (dus na drie weken en 1 dag) weer internetdiensten. Op diezelfde 12/11 weer een telefoontje van het klachtenmanagement. Alles werkt gelukkig weer en weet je wat, na het weekend komen we terug met een compensatievoorstel. Op 15/11 niets gehoord. Weet je wat, ik geef ze nog één dag de kans (je hebt immers inmiddels geleerd om geduldig te zijn). Op 16/11 nog steeds niets gehoord. Weet je wat, ik ga eens kijken of KPN me wil hebben als klant, mijn contract met T-Mobile loopt binnenkort toch af. En ja hoor, ik ben hartstikke welkom; dus meteen overgestapt. Vandaag (18/11) klachtenmanagement per mail laten weten dat ik de compensatie zelf wel ga regelen: ik betaal de laatste factuur die betrekking zal hebben op 20 dagen, niet en zal als deze per automatische incasso geïnd zal worden zelf terugboeken. Schiet ik er toch nog 1 dag bij in, maar ik ben de flauwste niet en schenk deze aan T-Mobile als compensatie voor het mij dagelijks netjes te woord staan door de frontoffice/klantenservice.