Storingscommuncatie bar slecht; geen link op glaslijn
Hallo allen, daar ben ik weer. Nadat ik zelf vorige week het probleem met de trage uplink (zie vorige post) heb opgelost, is er gisteren een storing in het netwerk geschoten vanuit Odido. ISP-modem (Zyxel T-50) staat correct aangesloten samen met de FTU en NTU, storing is bekend maar Odido weigert een reden te geven voor het probleem. Begrijp me niet verkeerd, maar ik heb op deze manier echt geen begrip voor dit. Met een acceptabele reden kan ik er wel mee leven. Afgezien van het feit dat ik bij een andere (goedkopere) provider voor mobiel zit met een beperkte bundel, wat dus ook betekent dat daar de rekening omhoog gaat deze maand door het instellen van een hotspot… Ik ben zelf niet de contracthouder, maar enige communicatie is gewenst. Al meerdere keren gebeld en niet verder gekomen dan “weet ik niet”, kan dit s.v.p. doorgestuurd worden naar boven? Klantenservice kan er weinig mee doen en dat begrijp ik ten zeerste, maar dit is geen manier van klanten te woord staan. Betreft een door T-Mobile aangelegde lijn (GPON?), regio Zuid-Holland.