Skip to main content
  • 9,029 Topics
  • 72,918 Reacties
9029 Topics
Packet loss naar cloudflare en akimei (calls vallen weg)
R7JQ7CDVQ (192.168.1.156) -> 1.1.1.1 (1.1.1.1) 2025-07-23T10:14:42+0200Keys: Help Display mode Restart statistics Order of fields quit Packets Pings Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 1. setup.ui.com 0.0% 132 3.6 3.4 2.6 20.4 1.6 2. 1<REDACTED>.ftth.glasoperator.nl 0.0% 132 10.4 8.6 7.0 11.6 1.0 3. 10.227.169.159 0.0% 132 8.6 7.8 6.1 21.2 1.6 4. 10.226.11.40 0.0% 132 8.0 7.8 5.7 10.9 0.9 5. 141.101.65.141 50.0% 131 11.3 26.0 10.0 162.2 32.1 6. ams-ix.as13335.net 0.0% 131 31.3 12.6 7.6 36.1 6.0 7. 141.101.65.141 0.0% 131 10.4 15.8 9.5 77.1 10.6 8. one.one.one.one 0.0% 131 9.3 8.5 6.6 13.7 1.2 LR7JQ7CDVQ (192.168.1.156) -> nu.nl (2.18.244.76) 2025-07-23T10:10:57+0200 Keys: Help Display mode Restart statistics Order of fields quit Packets Pings Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 1. setup.ui.com 0.0% 87 2.8 3.5 2.5 12.1 1.2 2. 1<REDACTED>.ftth.glasoperator.nl 0.0% 87 7.5 8.7 6.6 14.7 1.3 3. 10.227.169.159 0.0% 87 8.0 8.3 6.6 17.1 1.4 4. 10.226.11.42 0.0% 87 9.3 10.9 9.2 15.3 1.1 5. 192.168.224.7 13.8% 87 11.7 28.1 9.2 225.9 54.3 6. (waiting for reply) 7. 192.168.224.7 79.1% 87 11.5 10.6 9.2 12.0 0.8 8. 192.168.225.163 0.0% 87 7.3 8.4 6.6 10.8 0.9 9. a2-18-244-76.deploy.static.akamaitechnologies.com 0.0% 87 7.8 8.3 6.8 11.4 0.9 Ik heb vaak dat discord slack en teams calls kort wegvallen 2 seconden nu zie ik dat ik heel veel packages gedropt heb als ik probeer te kijken naar de route naar paar grote cdn is dit normaal of is er iets fout met peering bij de odido kant? ik zit op het delta glasvezel netwerk als dat uitmaakt. Ik kan ook alle andere tools uitvoeren als het nodig is het duidelijk niet in mijn eigen netwerk want het heeft mijn modem al verlaten
Melding nav text in document verlengen contract
Hey, Vandaag contact gehad met iemand van de verkoop om het abbo dat ik bij je heb te verlengen. Gesprek na doorvragen goed verlopen waarna ik deze text lees in de initiele brief. Aan de hand van je postcode hebben we je verwachte maximale downloadsnelheid berekend op 10000 Mbit/s en je maximaleuploadsnelheid op 10000 Mbit/s. De daadwerkelijke snelheid kan variëren. In tenminste een van de tien uitgevoerde metingenmoet 90% van de maximale internetsnelheid worden gemeten. De normaliter beschikbare internetsnelheid is 85% of hoger vande maximale internetsnelheid. De minimale internetsnelheid 75% of hoger van de maximale internetsnelheid.Indien je ontevreden bent over de kwaliteit van de diensten, dan kun je contact opnemen met de service van Odido. Als je ermet ons echt niet uitkomt, dan kun je je wenden tot de Stichting Geschillencommissie Telecommunicatiediensten viawww.degeschillencommissie.nl of via het Online Dispute Resolution Platform een klacht indienen,https://ec.europa.eu/consumers/odr. Ook kun je je wenden tot de civiele rechter. Indien je geen consument bent kun je je alleenwenden tot de civiele rechter. Wat is er gebeurt waardoor u bovenstaande quote in die brief vermeld? Als ook, waarom 10000mbit en niet 1gigabit, ik mis hier iets buiten een extra 0? Dan ook de vraag waarom de ping vanuit mijn router naar MS → 11 ms is en die van mijn buurman's (KPN) router naar MS een ping heeft van 4 ms? Scheelt meer dan de helft namelijk. Vanaf 2018 geen onaangekondigde uitval ervaren. Bedankt, Ik blijf nog een jaar bij jullie want op de ping naar grote diensten na heb ik alleen maar positieve ervaringen te delen.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Duncan Elfrinkheeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    rvk01heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen