Skip to main content

 

Welkom thuis op de Community!

 

Heb je contact gehad met de klantenservice van Odido Internet + TV en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw Internet + TV vragen! 

 

ACTUEEL

 

 

INTERNET EN MODEM

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE

 

TELEVISIE

 

ADMINISTRATIEF



➡️Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: 
Wiki Homepage

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen Odido en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!

@Sander van Steensel

Beide abonnementen moeten natuurlijk wel actief zijn.

Vanzelfsprekend zijn beide abonnementen actief. Ik bedoelde een ‘Mijn T-mobile-account”. Deze is nu reeds aangemaakt. Toch lukt het maar niet om beide abonnementen te koppelen. Factuur is inmiddels binnen, is het oude bedrag. De klantenservice medewerkers die ik nu gesproken heb snappen er allebei niets van.


Hoi @Sander van Steensel, slim dat je hier hulp naar vraagt! Als de abonnementen al actief zijn en op exact hetzelfde adres geregistreerd zijn heb ik een aantal extra gegevens van je nodig om dit voor je te achterhalen. Zou je mij via een privébericht de volgende gegevens door kunnen sturen:

  • Het 06-nummer
  • Haar geboortedatum
  • De laatste vier cijfers van het IBAN van het 06-nummer

Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen! 


Done!

 


Slechte klantenservice. Wilden binnenkort eigenlijk verlengen. Nu vandaag is internet, wifi alles uitgevallen. Heb 1uzr klantenservice aan de telefoon gehad die mij constant in de wachtrij heeft gezet en zei mevrouw eigen schuld had je op glasvezel over moeten stappen dsl is de deur uit en werkt niet meer. Dat klopt voor geen meter alle buren hebben werkend internet via dsl. Nu zal ik 5 werkdagen misschien moeten wachten tot dat ik gebeld werd voor een afspraak met een monteur?  


Nu via facebook een hulpzame, vriendelijke hulp gehad en ook iemand met verstand. Dat wat de heer van de klantenservice aan de telefoon zei klopt absoluut niet. Bij ons is nog geen sprake ervan dat dsl al gaat verdwijnen. Raar dat mensen bij de telefonische klantenservice niet echt weten over hoe en wat


Welkom @M.Harings op de Community, ik ben blij om te horen dat de juiste informatie toch goed terecht is gekomen! Voor vragen kun je ook hier op de Community altijd terecht.


Ik heb alleen nederland 1 2 en 3

 


Hi @Roy adolfs, bedankt voor het aankaarten. Dit is bij ons bekend! Updates hierover kun je vinden in dit topic: 

 

 

Houd het topic in de gaten voor verdere informatie hierover.


Ivm privé omstandigheden ben ik vergeten de apparatuur terug te sturen na het opzeggen van mijn tv abbonnement. Zou ik wat meer dagen de tijd kunnen krijgen? Ik kan ivm in het buitenland zijn nu de spullen pas 13 maart opsturen naar jullie. 
 

groetjes 


Hoi @Benni90, goed dat je een seintje geeft! Geen zorgen, hier ga ik absoluut niet moeilijk over doen. Stuur ‘m gerust op rond de 13e en dan zorg ik ervoor dat het administratief helemaal goed komt. Ik wens je nog een veilige terugreis!


Super bedankt!!


Goedemorgen!

 

Vanwege de storing heb ik een voucher code gekregen per email. Daarmee kan ik onbeperkt internetten, wat nodig is. De code heb ik een half uur geleden gekregen, maar tot nu toe werkt de code niet. Ik krijg nog altijd de melding van 2244, dat de code ongeldig is. 

 

Hoe kan ik een andere code vragen, zonder meer dan 30 minuten in de wacht te staan?


Goedemorgen!

 

Vanwege de storing heb ik een voucher code gekregen per email. Daarmee kan ik onbeperkt internetten, wat nodig is. De code heb ik een half uur geleden gekregen, maar tot nu toe werkt de code niet. Ik krijg nog altijd de melding van 2244, dat de code ongeldig is. 

 

Hoe kan ik een andere code vragen, zonder meer dan 30 minuten in de wacht te staan?

Ik ga toch maar bellen. Reactie hier duurt ook langer dan 30 minuten logischerwijs!


@Appienl We zijn geen livechat en kunnen niet direct reageren, sorry. Ik stuur je per privébericht een geldige, geteste code. 


@Appienl We zijn geen livechat en kunnen niet direct reageren, sorry. Ik stuur je per privébericht een geldige, geteste code. 

Top! En inderdaad geen live chat. Maar wel snel genoeg met de oplossing. Bedankt voor de service!

 

Code werkt nu meteen, in tegenstelling tot de oude voucher code. *⁠\⁠0⁠/⁠*


Heel graag gedaan, sterkte nog, we doen ons best dit zo snel mogelijk te herstellen! 😄


Hoi @Benni90, goed dat je een seintje geeft! Geen zorgen, hier ga ik absoluut niet moeilijk over doen. Stuur ‘m gerust op rond de 13e en dan zorg ik ervoor dat het administratief helemaal goed komt. Ik wens je nog een veilige terugreis!

Hoi Cal, voor mijn verjaardag een tv gekregen (woehoe) dus nu wil ik eigenlijk mijn tv abonnement weer terug aanzetten. Willen jullie de apparatuur terug of kan ik deze beter houden en nu het abonnement weer terug aan zetten? Sorry voor alle wijzigingen 😂

 

groetjes 


@Benni90 Dat is een mooi cadeau! Wat voor tv heb je gekregen? Hopelijk is hij geschikt voor een van de smart-tv-apps. Zie daarvoor dit topic. Dan heb je geen tv-box meer nodig en dat scheelt ook weer op de maandprijs.


Hoi @Benni90, goed dat je een seintje geeft! Geen zorgen, hier ga ik absoluut niet moeilijk over doen. Stuur ‘m gerust op rond de 13e en dan zorg ik ervoor dat het administratief helemaal goed komt. Ik wens je nog een veilige terugreis!

Vandaag op de post gedaan dus jullie zien hem tegemoet! Bedankt voor het meedenken. Ik ga nog een nieuw abonnement afsluiten zonder tv box :)


Wat gaaf @Benni90, nog van harte gefeliciteerd! 😃 Geen zorgen hoor, dit is absoluut voor je te regelen. Het beste kan ik je aanraden om het TV Abonnement op het door jou gewenste moment te activeren via je My T-Mobile Thuis account: T-Mobile TV bestellen. Vervolgens zal het abonnement binnen enkele uren actief zijn.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren. Geniet van je cadeau en ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😎


Vorig jaar september glasvezel kabel abonnement afgesloten. Zit nu nog te wachten op de installatie. 

3x contact opgenomen met de klantenservice, ongeveer 1x per 2 maanden. 

Dit is toch niet normaal?

Ik heb al meer dan een half jaar een WiFi pakket in de berging staan om aan te sluiten. 

Betaal nog niks, maar heb het idee dat je bij Tmobile in de maling word genomen. 

 

 


Hoi @Mike99, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken. Er is voorlopig nog geen toestemming van de VvE om de installatie te voltooien. Hiervoor is een hoogwerker nodig, de toestemming wordt niet verleend. Als je meer informatie wil of nog meer vragen hebt, kun je contact opnemen met Fiber. 


Oke, dank je wel voor het willen meekijken Tommie.

Jammer aan dit verhaal dat er ondanks mijn eerdere vragen een ander antwoord vanuit T-mobile aan mij is gegeven. Het zou liggen aan het feit dat er een vergunning vergeven moet worden door de gemeente.

Maar nogmaals dank voor de verheldering.

Nu is het alleen nog afwachten of het apparaat dat in de kelder stof ligt te happen binnen 1 jaar wordt geinstalleerd en of die dan nog werkt. Klinkt erg dramatisch, maar hij ligt op dit moment 8 maanden in de berging ruimte in beslag te nemen. En nog niet 1 bericht vanuit T-mobile gekregen van de stand van zaken.


Vandaag officieel overgestapt naar Tmobile thuis internet alleen werkt iptv niet meer bij mij. Daarbij hebben ze de modem ZYXL T54 geïnstalleerd.

Ik heb vergelijkbare problemen gelezen en de stappen uitgevoerd wat kon verhelpen alleen helaas zonder resultaat.

kunnen jullie mij hiermee helpen?

 


Hoi @Harun26, doel je op IPTV via een andere aanbieder of op het TV-abonnement van T-Mobile (T-Mobile TV)? In het eerste geval is er een fix voor; die kan door onze specialisten toegepast worden op de T54. 


Reageer