Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
terugbetaling factuur
Hallo,Ik wil nogmaals aangeven dat ik ,sinds januari,bezig ben met een klacht.Ik kreeg een mail dat ik geld terug kreeg na een verrekening , 165 euro Toen dat niet kwam belde ik en bleek dat t een foutje was ,ik kreeg boete omdat apperatuur niet was teruggestuurd ,dus een nieuwe factuur van 165veuro betalen. Na vele keren contact met odido en medewerkers die eerlijk gezegd wel hun best deden , zeiden ze dat t alsnog werd gecorrigeerd ,boete ging weg ,maar er bleek ineens nog wat open te staan , uiteindelijk stond er dat ik 66 euro terugkreeg , toen dat niet kwam, weer bellen , en bleek er nog 15 euro open te staan ,dus werd t 51 euro . En ja hoor toen dat niet kwam belde ik weer en zeiden ze dat er een foutje was eb nig steeds 15 euro open stond, toen we erover eens waren dat dat al van die 66 euro af was ,werd ook de 15 euro weer verrekend ,gecrediteerd dus. Nu is 19 april die 51 euro overgemaakt maar tis nu 2 mei en nog steeds niks terug. Ik vind t zo slecht hoe alles is gegaan dat ik nu ook klacht indien bij geschillen commissie. Medewerkers doen hun best , zeggen ook dat t een zooitje is bij mijn factuurafhandeling.dus ben ni boos op hun hoor ,maar dit is nu 5 maanden al bezig , en ik heb 14 keer gebeld , en voel me echt voor de gek gehouden.had dit niet verwacht van een groot bedrijf als odido In mijn odido , heb ik screenshots gemaakt en ik gebruik dit om officiële klacht in te dien. Ook heb ik contact met kassa , die hebben mij teruggebeld en willen gesprek met mij ...de hele situatie heeft me tijd, stress en rotgevoel gegeven , Daarom wil ik nu doorgaan ,want telkens als odido zei ,nu is t opgelost, bleek t gewoon niet zo te zijn ,en ik maar wachten als een kneusje pfff nogmaals medewerkers respect voor hun , maar op 1 of andere manier ,gaat t steeds fout bij mij
Afspraken worden niet nagekomen
Van 9 april t/m 15 april hadden wij geen glasvezel internet, vanwege een overijverige ODF-medewerker die de kabel had doorgeknipt in de wijkcentrale. Ik heb daarover meermaals contact met jullie opgenomen, omdat voor mij al vrij snel duidelijk was waar het probleem zat, doordat meerdere buren ook zonder internet zaten. Er is genoeg op te merken over de supertrage, omslachtige en niet-servicegerichte afhandeling van de internetstoring, maar mijn klacht gaat over het niet nakomen van toezeggingen in de periode dat er geen internet was. Op 9 april ontdekte ik 's middags dat ons internet niet werkte. Ik heb direct contact opgenomen met Odido om dit te melden. Er zou een monteur van Guidion langskomen om het op te lossen. Op 10 april heb ik nogmaals contact opgenomen met jullie klantenservice, met de vraag hoe we zo snel mogelijk weer internet konden krijgen, omdat ons hele huis op internet werkt en dat nogal wat uitdagingen met zich meebracht. Omdat mijn partner onbeperkte data had, werden er in eerste instantie geen vouchers aangeboden. Ik gaf toen aan dat ik thuiswerkte, KPN-klant ben en men niet kan verwachten dat mijn partner thuisblijft om mij van internet te voorzien. Er werd mij toen een voucher aangeboden, waarvoor ik eerst een Odido-simkaart moest kopen. Dat heb ik in eerste instantie geaccepteerd, maar naderhand besefte ik dat ik dan ook een nieuwe telefoon zou moeten kopen, aangezien ik geen extra telefoon meer had liggen. Vervolgens bleek dat de hotspot van mijn vriend geen contact maakte met onze tv, waardoor we mijn KPN-data hebben gebruikt om o.a. televisie te kijken. Mijn vriend heeft toen de volgende dag (11 april) contact opgenomen met jullie en gevraagd of de extra kosten die ik zou maken wanneer mijn databundel op zou zijn, door jullie vergoed zouden worden, en dat is toen toegezegd. Mijn vriend heeft mij daar nog speciaal voor opgebeld om deze datum te noteren, zodat we daar aan zouden kunnen refereren. Op zaterdag 13 april was het moment daar dat ik door mijn data heen was. Met de toezegging van Odido in gedachten heb ik vervolgens tussen 13 april en 5 mei 10x 1GB data aangevraagd bij KPN, à €7,99 per GB. Deze week ontving ik mijn factuur van KPN en heb ik dus €79,99 aan extra kosten gemaakt doordat we een week lang geen internet van Odido hadden. Ik heb gistermiddag contact met jullie klantenservice opgenomen om deze kosten te kunnen claimen, en om ook de dagen dat we geen internet en tv hadden te laten crediteren. Tot mijn verbazing werd toen gezegd dat jullie nooit kosten van andere providers vergoeden?! Dit terwijl dit overduidelijk is toegezegd door jullie medewerker. Luister de gesprekken terug, dan zullen jullie zelf horen dat dit is toegezegd. Ik vraag Odido dan ook om dit bedrag binnen 2 weken aan ons te vergoeden. Indien jullie de onkosten niet willen vergoeden, zal ik juridische stappen ondernemen om jullie aansprakelijk te stellen voor de geleden schade. Ik stel u alvast aansprakelijk voor de kosten daarvan en de wettelijke rente.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen