Skip to main content
Beantwoord

Status opzegging

Hallo,

Ik heb ons abonnement voor internet en tv stopgezet. Hiervan heb ik een bevestiging ontvangen dat vanaf 16-5 alles is stopgezet. De apparatuur is teruggestuurd en ik heb vanuit jullie op 27-5 al bericht ontvangen dat jullie de apparatuur hebben ontvangen.

In de Odido app blijft de status van de opzegging echter op “in behandeling” staan. Graag zou ik zien dat de opzegging afgehandeld wordt en dat er een aangepaste factuur komt.

Met vriendelijke groet,

Lisa van den Berg

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@LisaVerstege, goed dat je dit aankaart.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat hij ergens vastloopt. Wel zie ik dat alles netjes geretourneerd is, dank daarvoor! Ik heb ook direct de opzegging daarom handmatig doorgezet. Nu staat het ook goed in de app als het goed is. Zou je dit nog willen controleren voor mij? Aan onze kant is hij nu wel goed opgezegd. Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet! 

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14834 reacties
  • Antwoord
  • 10 juni 2025

Hoi ​@LisaVerstege, goed dat je dit aankaart.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat hij ergens vastloopt. Wel zie ik dat alles netjes geretourneerd is, dank daarvoor! Ik heb ook direct de opzegging daarom handmatig doorgezet. Nu staat het ook goed in de app als het goed is. Zou je dit nog willen controleren voor mij? Aan onze kant is hij nu wel goed opgezegd. Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 10 juni 2025

Goedemiddag,

Ik zie nu inderdaad dat de opzegging is verwerkt, bedankt! De correctiefactuur is ook al aangemaakt zie ik. Fijn dat alles nu geregeld is.

Met vriendelijke groet,

Lisa van den Berg

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen