Goedenavond,
Afgelopen week mijn nieuwe Google Nest Cam spotlight (het gaat om dit product) aan willen sluiten op mijn wifi netwerk echter ik loop hier bij het koppelen van mijn Wifi netwerk in de Google Home app tegen onderstaande foutmelding aan:
Inmiddels dit meerdere keren geprobeerd evenals de volgende variaties:
- Verbonden met 2 verschillende wifi netwerken beide 2,4 gHz doorlopen, zelfde resultaat.
- Camera naast de wifi punten gehouden voor goed bereik, zelfde resultaat.
- Modem is opnieuw herstart, zelfde resultaat als hierboven.
- Mijn deurbel camera (Google Nest) gedeinstallerrd im te kijken of die in de weg zat. Dit bleek niet het geval, de deurbel installeren ging wel eenvoudig & direct. De Nest Cam met spotlight gaf zelfde resultaat zowel bij eerder installeren als deurbel als later installeren.
- Een harde reset van de Google Nest Camera is geprobeerd, zelfde resultaat als hierboven.
- Op internet naar desbetreffende foutmelding gezocht, dat gaf verder geen uitsluitsel.
- Met diverse telefoons de aansluiting proberen te maken, zelfde resultaat als hierboven.
- Inmiddels 5x met de Google helpcentrale aan de lijn gehangen (en bovenstaande stappen nogmaals doorlopen) inclusief een escalatie naar hoogste niveau, zelfde resultaat als hierboven.
- Er is een 2de Google Nest Camera geprobeerd aan te sluiten, zelfde resultaat.
Oftewel… alle varianten zijn inmiddels wel geprobeerd. Zodoende dat de Google centrale niet verder kwam dan onderstaande 2 vragen. Kunnen jullie mij hier wellicht mee helpen?
- Of de Nest Cam met Floodlight compatibel is met uw internetdienst.
- De huidige instellingen voor ouderlijk toezicht, beveiligingsfuncties en QoS (Quality of Service). Blokkeren deze toevallig de koppeling (lijkt me persoonlijk gek want dan zou mijn deurbel hier toch ook last van hebben?)
Ik hoor het graag of jullie me hiermee kunnen helpen.