Skip to main content
Beantwoord

opzeggen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

hallo 

ik heb al meerder keren geprobeert om mijn wachtwoordt te veranderen ik krijg geen mail naar nog een aantal keren geprobeerdt te hebben lukte dit wel nieuw wachtwoordt aangemaakt herkend die niets

ik zou graag alles willen opzeggen per 9 juli dit ivm dat ik ben overgestapt ik kan niets vinden van broef of opzegging op jullie site 

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@fam.vdwal ,

Het opzeggen kan telefonisch via 0800 - 0092.

Hier op de community opzeggen is niet mogelijk.

Bekijk origineel

5 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1351 reacties
  • Antwoord
  • 10 juni 2025

Hallo ​@fam.vdwal ,

Het opzeggen kan telefonisch via 0800 - 0092.

Hier op de community opzeggen is niet mogelijk.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 juni 2025

bedankt  ja dat weet ik maar kom niet door na een half uur in de wacht wordt verbinding verbroken 

vandaar kan het ook via een brief dan

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1603 reacties
  • 10 juni 2025

Is Odido echt zo slecht bereikbaar? Of zal het zo zijn dat als je "verkoop" kiest in het menu, dat je dan wel gelijk iemand aan de lijn krijgt?

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1351 reacties
  • 10 juni 2025

Hallo ​@fam.vdwal ,

Het kan inderdaad ook via een brief, dit duurt wel wat langer voordat er een reactie komt.
Het volgende komt van de site van Odido:

Je contract opzeggen met een brief? Dat kan. Het duurt iets langer tot we je aanvraag hebben verwerkt, maar de datum van je verzoek blijft de opzegdatum. Stuur je brief naar:

Odido Service bv
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Tip: Het is handig als je de brief aangetekend verstuurd. Zo weet je zeker dat je brief goed bij ons aankomt.

In de brief zet je in ieder geval:

• Naam van degene die het abonnement heeft afgesloten

• Adres, postcode en woonplaats

• Telefoonnummer

• Klantnummer (vind je in Mijn Odido)

• Geboortedatum

• Betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt

• Datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn voor Odido)

• Welke diensten je wil opzeggen

• De reden dat je opzegt

Dit is de site waar het allemaal vermeld staat: abonnement internet/tv/opzeggen  Even helemaal naar onderen scrollen

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • 11 juni 2025

@fam.vdwal Sorry dat je ons telefonisch niet te pakken krijgt. Is het inmiddels gelukt op een later tijdstip? 

Mocht je er echt niet tussen komen, laat je het mij dan weten? Ik kan niks beloven, maar ik ga mijn uiterste best doen om je in contact te brengen met mijn collega's die hierover gaan. Als je er voor zorgt dat jouw community profiel is aangevuld met de benodigde gegevens: postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer kan ik meteen met je meekijken. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen