Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Ik heb twee maanden geleden t-mobile internet glasvezel besteld. Ik kreeg te horen dat glasvezel beschikbaar is op mijn adres. Na mijn bestelling kreeg ik te horen dat ze mijn appartement moeten aansluiten op glasvezel en dat ik moet wachten op een afspraak. Er is nog geen contact met mij opgenomen over een afspraak. Ik heb de modem al, maar het werkt niet. Wat moet ik doen? Ik heb al zo lang geen internet meer.
Hoi mijn internet is weg en nergens is bekend of wel een storing is mediaconveter is groen alleen het modem wereld bol is rood. Mijn locatie is Hellevoetsluis
Ik ben sinds kort overgestapt naar T Mobile Thuis. Ik heb het abonnement tijdens de GoGoGo-deals-weken afgesloten voor een snelheid van 400 Mbit. Kan ik tijdens de actieperiode de snelheid verhogen naar 1.000 Mbit of komt de korting die ik nu heb tijdens de eerste 8 maanden heb dan te vervallen ?
Wij hebben een mail ontvangen om ons T-Mobile account te updaten. Dit lukt niet omdat we in een oneindige loop terecht komen.Als ik inlog kom ik automatisch in het scherm om het account te updaten:Als ik vervolgens inlog kom ik weer in hetzelfde scherm.We hebben dus hetzelfde mailadres voor mobiel en thuis.Graag een oplossing hiervoor.En misschien is het een idee dat jullie eerst iets testen voordat het de “wereld” ingestuurd wordt.
Hallo! Ik heb een mail ontvangen om binnen 14 dagen in te loggen maar kom mijn thuis account niet in. Zodra ik inlog krijg ik de vraag om naar mobiel of thuis te gaan. Mobiel werkt goed. Thuis geeft aan dat de accounts worden samengevoegd. Daar zou ik mijn huidige- of een nieuw mailadres voor moeten gebruiken. Maar als ik met huidige e-mail verder klik dan moet ik weer opnieuw inloggen en krijg ik bovenstaande verhaal opnieuw. Kunnen jullie mij helpen?
Op dinsdag 25 april is het servicenummer (020-3232766) van Guidion tijdelijk onbereikbaar. Vanaf 16:00 uur tot sluitingstijd (21:00) kun je daardoor geen telefonisch contact met hen krijgen. Op woensdagochtend 26 april vanaf 09:00 kun je gewoon weer bellen met Guidion. Alvast bedankt voor je begrip en geduld!
openstaande factuur gewoon betaald vanaf 21 april en nu gaat het de 30e weer af wist niet dat het pas de 30e af ging automatisch want kon toen al met ideal betalen dus had ik gedaan maar nu zie ik dat ik wordt gevraagd om nog een keer betalen is er een achterstand ofzo want kan me er niets van herrinneren
Ik zie in My T-Mobile dat de factuur van januari niet betaald zou zijn. Dit bedrag is echter keurig afgeschreven op 23-1-2023 via automatische incasso. Hoe kan ik dit regelen zodat dit niet zo blijft staan?
Geachte T-Mobile. Sinds een half uur geen glasvezelinternet. Van het Huawei kastje: PON is uit.LOS knippert rood. Een kennis die bij Guidion werkt vertelt dat dit vaak door storing in de wijkcentrale.Graag even in jullie systemen kijken of een monteur niet onlangs heeft gesleuteld en misconfiguraties heeft doorgevoerd in de wijkcentrale.
op 24 februari 2023 heb ik met jullie gebeld voor een nieuwe afstandsbediening voor de TV-box (deze was kapot). Deze is naar tevredenheid geleverd. Tijdens het gesprek werd mij ook een nieuw jaarabonnement aangeboden. Er zou niks veranderen, behalve de prijs. Ik zou een aantal maanden 37,50 betalen i.p.v. maandbedrag van toen 64,84. Ik heb nog gevraagd of er echt niks zou veranderen. Heb hierbij nog aangegeven dat ik graag ESPN wil behouden. Toen mij nadrukkelijk is gezegd dat er niks zou veranderen behalve de prijs ben ik akkoord gegaan. Dat had ik niet moeten doen. Abonnement is aangepast en ik betaal nu inderdaad 37,50. Echter heb ik geen ESPN meer. Daarnaast is mijn maandbedrag na de actieperiode hoger dan de eerder betaalde 64,84. Ik heb al 2 keer contact gehad met de klantenservice. Gevraagd om het oude abonnement weer terug te zetten of het huidige abonnement, maar dan voor de 64,84 die ik eerder betaalde inclusief ESPN. Beide medewerkers gaven aan dat de 1e medewerker niet goed
Sinds 18 april 2023 kan ik bepaalde websites niet meer openen. Als ik op 4G kijk of op mijn werk dan kan ik wel bij deze websites. Ik heb gelezen dat het aan de DNS instellingen kan liggen in de router. Maar ik heb de 8.8.8.8 en de 8.8.4.4 geprobeerd in de Draytek Vigor, maar zonder succes.Het betreft in het bijzonder een website die ik zelf in beheer heb. Ik kan ook niet op de server inloggen via FTP client en ook niet in de browser zelf. Pingen via CMD naar de site of de server geeft time-outs. Het lijkt er dus op dat er ergens een blokkade is, alleen bij mij thuis op mijn T-mobile wifi netwerk.Wie weet raad? Hartelijk dank voor het meedenken.
HELP!zowel mijn tv als mijn wifi werkt niet. Wifi wordt wel herkend maar zegt “geen internetverbinding”. Zowel tv box als router hard reset gedaan, maar helpt niet.
Tv anywhere app doet het niet in Duitsland op het wifi kanaal
Ik had mijn t-mobile thuis abonnement telefonisch netjes opgezegd binnen bedenktijd. Wel 10 dagen van te voren. Ik kreeg de dag na mijn opzegging netjes een email dat het wordt stopgezet op 14 juni. Maar tot verbazing krijg ik opeens een afschrijving van 394 euro. T-mobile zei dat dit de afkoopsom is met het verhaal dat de lijn niet was stopgezet binnen de opzeg datum. Maar dit is niet de juiste handeling vind ik. Ik doe een beroep op een service om de dienst STOP TE ZETTEN binnen de opzeg datum. Waarom Gebeurd dat niet? Misschien omdat de andere aanbieder de lijn pas over kon nemen op de 14e ipv op de 13e (laatste dag voor opzegging), maar ik vind niet dat t-mobile zich daarmee dient te bemoeien. Ik doe toch niet voor niets binnen de bedenktijd opzeggen??? Is toch niet logisch of ben ik op m’n achterhoofd gevallen?? Heb ik klanten service gebeld en de aardige dam heeft er voor gezorgd dat ik de helft terug kan krijgen. Maar nogmaals, ik heb gehandeld naar wat mij is aangegeven en dat
Gister van Ziggo overgegaan naar het t mobile wifi netwerk Sindsdien werkt mijn thuis werk account niet meer . Ik heb geprobeerd dit opnieuw te instaleren maar met de benodigde websites hiervoor kan geen verbinding genaakt worden . Dit ligt waarschijnlijk aan een instelling op de laptop . Op mijn mobiel en op een andere laptop lukt het wel met de wifi van T mobile de sites te bereiken .Aan welke instelling zou dit kunnen liggen . Bij Ziggo heeft de laptop hier geen probleem mee en werkte alles na behoren
Als ik met mijn notebook van buitenaf (via de smartphone-hotspot) wil inloggen op mijn Zyxel T54 dan lukt dat - gelukkig - niet.Ik kan echter van buitenaf wel via mijn My T-Mobile account de WiFi-instellingen wijzigen?!?!Dit betekent dus een externe ingang! Wie kan daar verder bij, wat kunnen ze ermee en vooral: hoe kan ik dat uitschakelen?Extra info m.b.t. T-54:* Extern beheer (MGMT-services) is alleen ingeschakeld voor LAN en WLAN, dus niet voor WAN.* In de firewall staat de toegang van WAN naar LAN geblokkeerd.Resultaten ShieldsUP:* De UPnP test meldt: OK* Alle poorten t/m 1056 staan op stealth. N.B. Het volgende heeft misschien niets met mijn vraag te maken, maar ik zou wel graag weten hoe ik het moet verhelpen:ShieldsUP meldt het volgende:Unsolicited Packets: RECEIVED (FAILED) — Your system's personal security countermeasures unwisely attempted to probe us in response to our probes. While some users believe that "tracking down" the source of Internet probes is useful, experience i
Hello,I subscribed to a fiber-optic subscription with T-Mobile on January 21 for my apartment in Arnhem. A few weeks later, on February 6th, a technician came to install my box but found that my fiber optic was, in fact, not active.Since then, I have to call T-Mobile every week to get updates that they can't provide. According to customer service, KPN did not connect me to the network. According to KPN, their contractor couldn't get to the place where they are supposed to connect two cables, then lost the keys, then didn't show up, etc, etc.It's been almost 3 months. No word from T-Mobile who has the audacity to say that "[they] can't do anything about it, it's not like [they] can pressure KPN". I even had a member of customer service ask me if I wanted to cancel my subscription. This is outrageous.I don't know what else to do except to complain online, I'm really disappointed.
I don’t see anything when I connect to my account, and when I try to add my membership, it said it’s already used
Op 18 april stap ik over van Ziggo naar TM met glasvezel. Op de Connectbox van Z heb ik alleen mijn TV in de woonkamer aangesloten en mijn Netgear Nighthawk R7800. Op deze router heb ik een aantal devices bekabeld aangesloten en daar ook nog een switch aan gekoppeld. WiFi gebruik ik ook alleen via deze router i.v.m. het prima signaal in het hele huisIn mijn bijkeuken heb ik een Netgear Nighthawk X4 AC2200 Wifi Mesh Extender geplaatst voor WiFi in de tuin.Bij TM ga ik niet Vast Bellen. Ik ben totaal niet technisch en heb een aantal vragen:moet mijn TV in de slaapkamer persé bekabeld worden aangesloten bij TM kan ik mijn router blijven gebruiken zoals ik dat nu doe zo niet, kan ik de bestaande switch Netgear ProSAFE GS105 aansluiten op het modem van TM zodat alles blijft functioneren ik heb geen extra WiFi-punten in mijn abonnement uitgaande van blijvende werking van de Netgear ExtenderWie wil/kan mijn vragen beantwoorden.
Ik krijg maandelijks een mail dat het automatisch incasso wordt afgeschreven. De mail is overbodig, hoe zet ik de mail stop? Bij andere bedrijven krijg je ook niet elke maand mail dat een automatisch incasso doorloopt.
3 maanden geleden ben ik op mijzelf gaan wonen op basis van tijdelijke huur. Nu moet ik weer gaan verhuizen, maar gelukkig is dit een koopwoning. Het probleem is wel dat daar geen glasvezel beschikbaar is, dit heb ik namelijk wel nodig voor werk want ik wil geen DSL verbinding hebben, dit is tegenwoordig best wel traag. Nu heb ik gelezen dat je dan jouw abonnement moet afkopen, klopt dit?Als dit zou kloppen vind ik het best wel raar, ik had voor T-mobile gekozen omdat ik glasvezel wou gebruiken namelijk.
Dears I would like to inform you as well that my boyfriend and me Have also SIM cards T-mobile, and I heard from people that's make also my monthly payment less. I'm looking forward for any valuable response through my email on my contact phone number *mod edit: please do not write any personal information in a public post.* Best regards Mahmoud Metlej
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende week onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van zondag 23 op maandag 24 april. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Wanneer?We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal twintig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen.Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.Wat moet jij doen?Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als
Waarom laten jullie de zondag staan op de website, best wel verwarrend voor mensen, zoveel werk is het niet om dit regeltje te verwijderen.
Ik heb nu sinds 3 dagen ontzettend traag internet op zowel bedraad als op wifi.Met de speedtest van ookla haal ik maar 2.5mbps terwijl ik daar normaal 55mbps haal. Ik heb een abonnement van 100 mbit.Wat ik zelf al heb geprobeerd:Het modem spanningsloos gemaakt.Dit heeft heel even invloed, maar zodra ik het netwerk ga belasten valt de snelheid weer terug naar 2.5mbps. De kabel naar het modem toe vervangen.Dit heeft geen invloed gehad.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.