Skip to main content
Beantwoord

2FA-token verwijderd, ik kan niet meer inloggen

  • 27 juli 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Per ongeluk heb ik het 2FA-token van mijn T-Mobile-account verwijderd.

Hoe kan de 2FA-methode worden gereset zodat er een nieuw token wordt aangemaakt?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @sm3ek I have already replied to your first topic. You should not start multiple topics on the same subject. I hereby close the topic.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14742 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2023

Hi @sm3ek I have already replied to your first topic. You should not start multiple topics on the same subject. I hereby close the topic.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen