Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Via deze e-mail dien ik (graag) een serieuze klacht in, ik zal proberen mijn verhaal zo goed mogelijk samen te vatten.

Voor alle details en ellende verwijs ik u graag naar mijn dossier, trek er gerust een uur voor uit als u e.e.a. echt serieus neemt.

 

Vlak voor kerst 2022 werd dan eindelijk het volledige pakket van T-Mobile in werking gezet, dat wil zeggen; alles werkte behalve de tv.

Daarna viel al snel internet en wifi weg en hebben de eerste weken alleen maar voor problemen en ergernis gezorgd, daarvoor heb ik een aantal maal een code ontvangen zodat ik een hotspot aan kon maken. Allemaal verre van ideaal maar dat moest dan maar.

De problemen met de tv zijn, uit het niets, ongeveer 2 weken geleden opgelost. Het komt erop neer dat ik ruim 2 maanden geen tv kon kijken.

Wat is er in die 2 maanden gebeurd, welke acties zijn ondernomen?  Hier volgt een opsomming:

  • diverse telefoontjes moeten plegen waarvan regelmatig plotseling de verbinding verbroken wordt, gruwelijk irritant
  • guidion is herhaaldelijk langs geweest, daar moest ik voor thuisblijven, koffie geven, telkens m'n verhaal doen
  • verplicht thuis moeten werken om iedereen elke keer weer te kunnen ontvangen
  • t-mobile is langsgeweest, idem
  • kpn (van het netwerk) is langsgeweest, idem
  • alle partijen wezen naar elkaar, ieder doet z'n ding maar er gebeurde NIETS, ik werd ook nergens van op de hoogte gehouden
  • diverse mails gestuurd
  • collega en vrienden opgetrommeld om te kijken want je staat natuurlijk enorm voor lul als je dit verhaal vertelt aan je omgeving
  • aantal maal de lokale t-mobile winkel bezocht (die doen ook niks)
  • volgende probleem: het is niet mogelijk Netflix te installeren. Nooit problemen mee gehad, nu wel. Ik betaal al weer 3 maanden voor niets.

Ik geloof dat ik het aardig heb samengevat, het is niet eens overdreven.

 

Nu nog het volgende: toen ik vorige week belde voor een tegemoetkoming/schadevergoeding werd mij vriendelijk verteld dat er 'iets' gecrediteerd zou worden en dat ik een maand een extra pakket mag uitzoeken. Dat aangebodene is al net zo triest als mijn verhaal hierboven. Daar ga ik uiteraard nooit mee akkoord.

Ik ga zelf ook niet iets verzinnen, het is aan u om met iets fatsoenlijks over de brug te komen anders ben ik einde contract natuurlijk weg.

Nog te vermelden is dat ik geen zin heb om dit verhaal op social media te gooien. Dat zou mij prima lukken, ik weet de weg en ik heb volgers genoeg maar ik ben netjes opgevoed, dus liever niet.

Ik hoor graag van u.

 

Theon Scholten

XXXXX

TV klantnummer XXXXX 


(bewerkt door moderator i.v.m. delen persoonlijke gegevens)

 

 

Beste @theon66 

De moderators zullen dubbele  onderwerpen sluiten. Je hebt al antwoorden op je klacht ,wil je nog iets kwijt ga dan daar verder zodat het duidelijk blijft.

de Huisregels zijn voor iedereen gemaakt! 
 

Afhandeling klacht

Zelfde klacht

Fijn weekend.


Hi @theon66, zoals CrisTien hier heel terecht aangeeft, gaat het dubbel plaatsen van berichten tegen onze huisregels in. Ik sluit daarom dit topic. Je kan altijd reageren op jouw originele topic, zodat het voor ons helder blijft. Wij pakken het dan met alle liefde voor je op!