Skip to main content

Beste T-mobile, op mijn eerste factuur is de klantvoordeel niet goed verwerkt.. kunnen jullie hier naar kijken? Op dit moment kan ik niet bellen helaas, en jullie mail werkt niet meer.

Hallo @MarjoleinWF 

Je hebt recht op klantvoordeel wanneer er 2 of meer abonnementen op jouw adres staan geregistreerd, als je niet de hele maand recht had op klantvoordeel dan wordt het klantvoordeel berekend voor de dagen dat je er wel recht op had. Misschien dat je een screenshot kunt delen van de factuur zonder privé gegevens?


Dag @Waggas,

Hieronder een printscreen. Ik heb al jaren ook mobiel waardoor de klantvoordeel vanaf de eerste maand zou tellen.. nu is het pas vanaf eind juni.

 


Hoi @MarjoleinWF, heel fijn dat je al deze informatie kon delen, super! Sorry voor het missen van het klantvoordeel en ook voor de hoge factuur, ik zie dat er iets mis is gegaan met de administratieve activatie van je abonnement waardoor de facturatie niet was gestart en ook het klantvoordeel niet was geactiveerd. Ik ga meteen voor je aan de slag om het gemiste klantvoordeel op je eerstvolgende factuur voor augustus te vergoeden. Omdat je abonnement half april is ingegaan zal de rectificatie 2,5 maand * € 5,- = € 12,50 zijn. Hierover stuur ik je heel snel een bevestiging per email.

Hiermee is dit snel rechtgezet, ik ga meteen voor je aan de slag! 😃


Hoi @Cal,

Dank voor het regelen, er waren inderdaad issues met de tv box en daarmee ook de administratie!

Bedankt voor deze oplossing!


Reageer