Beste T-mobile, op mijn eerste factuur is de klantvoordeel niet goed verwerkt.. kunnen jullie hier naar kijken? Op dit moment kan ik niet bellen helaas, en jullie mail werkt niet meer.
Hallo
Je hebt recht op klantvoordeel wanneer er 2 of meer abonnementen op jouw adres staan geregistreerd, als je niet de hele maand recht had op klantvoordeel dan wordt het klantvoordeel berekend voor de dagen dat je er wel recht op had. Misschien dat je een screenshot kunt delen van de factuur zonder privé gegevens?
Dag @Waggas,
Hieronder een printscreen. Ik heb al jaren ook mobiel waardoor de klantvoordeel vanaf de eerste maand zou tellen.. nu is het pas vanaf eind juni.
Hoi
Hiermee is dit snel rechtgezet, ik ga meteen voor je aan de slag!
Hoi
Dank voor het regelen, er waren inderdaad issues met de tv box en daarmee ook de administratie!
Bedankt voor deze oplossing!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.