De e-mail service stopt helaas...
In de mail staat: “En we willen natuurlijk niet dat je geen e‑mails meer kunt sturen en krijgen. Daarom vertellen we je nu al wat je moet regelen.”
Bij punt 1 in de mail staat:
Maak een nieuw e‑mailadres aan
Heb je nu nog geen ander e‑mailadres bij Gmail, Outlook of een andere e‑mailprovider? Maak er dan een aan.
Zogezegd zo gedaan en ik heb een Outlook adres aangemaakt en ik wil mijn adresboek helemaal exporteren en Outlook gebruikt een .vcf bestand, echter ik moet iets over het hoofd zien waardoor dit niet lukt.
Bij: https://mail.t-mobilethuis.nl/?_task=addressbook
En dan?
Als je alleen op exporteren klikt krijg je de 1e bovenaan staande contact.
Als je alle contacten selecteert en dan op exporteren klik ook de 1e die bovenaan staat.
Als je (bv de 386e) contact selecteert en dan op exporteren klik ook de 1e die bovenaan staat
Iets anders is als je op een groep klikt en dan die contacten selecteert het bestand wel groter is, echter ook bij het importeren van die vCARD is slechts 1.
Er word dan wel een advies gegeven echter er word helemaal niets uitgelegd hoe het moet.
Een hele beschrijving in de mail van 20-07-2023 en als je nog vragen hebt, kijk dan hier
Bij veelgestelde vragen: De 4e optie: Wat moet ik doen nu mijn T-Mobile thuis e-mailadres vervalt?
Staat bij punt 1 staat er een extra tekst regel: Meer informatie vind je op deze pagina.
Waar dan?
Dan is de verwarring nog niet klaar want bij punt 10: Hoe kan ik belangrijke e-mails uit mijn T-Mobile e-mailbox bewaren? staat:
Meer informatie over het instellen van je T-Mobile thuis e-mailadres in e-mailsoftware zoals Outlook of Thunderbird vind je hier.
Ik krijg de indruk dat er iemand, zonder dit alles te controleren gewoon lekker aan het knippen en plakken is geweest net als vroeger op de kleuterschool.
Misschien kan een slimmer iemand dan mij, mij dit duidelijk uitleggen hoe ik correct mijn adresboek kan overzetten naar Outlook want wan kan deze vraag ook verwijderd worden.
Alvast dank.