Skip to main content

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom in week 28 (10 tot en met 16 juli) onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal dertig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Wat een aankondiging, aankomende week vindt er onderhoud plaats.
Een beetje specifieker mag ook wel, zoals welke datum/dag 😠
Nu is het maar afwachten welke dag er een onderbreking kan plaats vinden.
Nu kun je dus niet specifiek voorbereidingen treffen.


Hoi @R. Spreeuwenberg, de reden dat er geen specificaties genoemd worden, heb ik hieronder uiteengezet zodat duidelijk is waarom voor deze wijze gekozen is:

  1. Het wordt in batches gedaan en gebeurt door de week heen;
  2. Het gaat om verschillende groepen klanten waarbij voor ons niet altijd inzichtelijk is wie op welke dag aan de beurt is;
  3. Elke klant ontvangt een e-mail ter informatie. Dit topic is puur ter ondersteuning en om aan te geven dat het onderhoud eraan komt.

Bedankt voor je begrip!


@R. Spreeuwenberg Er vindt onderhoud plaats bij verschillende groepen van klanten op deze dagen. Het is dan ook voor ons niet inzichtelijk voor elke klant op welke dag dit precies is. Het onderhoudt vindt in ieder geval plaatsen tussen 10 en 16 juli. Geen zorgen, het onderhoud zeff duurt 30 minuten en is ergens tussen 00:00 en 06:00. Daar kun je in ieder geval zeker weten rekening mee houden en op voorbereiden! 😁


We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom in week 28 (10 tot en met 16 juli) onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal dertig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Dit horen we per mail of SMS te ontvangen  en als er onderhoud nu is dan is de verbinding al 3 uur  bijna weg heb server draaien dit kan echt niet zo der goede communicatie ga daar maar eerst op verbeteren voordat je aan het netwerk gaat kloten als hetgoed werkt


We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom in week 28 (10 tot en met 16 juli) onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal dertig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Dit horen we per mail of SMS te ontvangen  en als er onderhoud nu is dan is de verbinding al 3 uur  bijna weg heb server draaien dit kan echt niet zo der goede communicatie ga daar maar eerst op verbeteren voordat je aan het netwerk gaat kloten als hetgoed werkt

Hier is de verbinding er ook een veelvoud van de maximaal aangegeven 30 minuten uit geweest, namelijk op een kwartiertje na 3 uur!


Hi @R. Spreeuwenberg en @robin78, het onderhoud duurde langer dan verwacht. Onze oprechte excuses voor het ongemak! 


We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom in week 28 (10 tot en met 16 juli) onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal dertig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Hello,

From last few days I am seeing my home internet fluctuating a lot because of which many disconnection is happening to connected devices.Is this maintenance the reason behind it?Would be really helpful to know and when we can expect it to be stable enough like before.

Thanks in advance.


If the disconnects happen during nighttime, it could be the maintenance. The window they announced ends the 17th of Juli.


If the disconnects happen during nighttime, it could be the maintenance. The window they announced ends the 17th of Juli.

well it is happening from last 3 days almost.Can you kindly please help in checking if something else probably might be causing it then?Thanks in advance.


Hi @sayanava194, welcome to our Community!

I immediately started looking for you, however, I don't see any red flags. Did you get an email from maintenance? If not and your modem shuts down again spontaneously. If so, would you like to start your own topic and monitor the modem for three days? Make a note of the date and time your modem shut down. Make sure you do not reboot the modem yourself, because then I will be able to see exactly what happens! Thanks in advance. 


Hi @sayanava194, welcome to our Community!

I immediately started looking for you, however, I don't see any red flags. Did you get an email from maintenance? If not and your modem shuts down again spontaneously. If so, would you like to start your own topic and monitor the modem for three days? Make a note of the date and time your modem shut down. Make sure you do not reboot the modem yourself, because then I will be able to see exactly what happens! Thanks in advance. 

Hello @Tommie ,

Yes ok I won't shut down the modem but intermittently I see my connected devices losing internet irrespective of whether it is connected via Ethernet or WiFi to the modem.It happened just now as well sometime back.


Reageer