Spookaccount T-Mobile thuis verwijderen

  • 26 July 2023
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Beste moderator,

Een tijd geleden vroeg T-Mobile twee verschillende e-mailadressen (accounts) te gebruiken voor inloggen op respectievelijk T-Mobile thuis en T-Mobile mobiel. Beide abonnementen aan één e-mailadres (account) koppelen was opeens niet meer mogelijk. Ik heb mijn ene account toen braaf gesplitst in twee accounts.

Sinds oktober vorig kaar is het weer mogelijk om de thuis- en mobiel-abonnementen weer aan één account te koppelen. Ik heb dat nu pas gedaan en mijn T-Mobile thuis abonnement terug toegevoegd aan het account dat ik altijd al had voor T-Mobile mobiel. Het aparte account dat ik eerder op T-Mobile's aandringen heb aangemaakt voor T-Mobile thuis is daarmee overbodig geworden, het is nu eigenlijk een spookaccount.

Een onbeheerd spookaccount vind ik niet fijn, vooral met het oog op mogelijk misbruik in de toekomst. Helaas kan ik het spookaccount niet zelf verwijderen. Voor zover ik het begrijp kan een modertaor van deze forums dat (laten) doen. Ik geef het adres van het te verwijderen account natuurlijk liever niet hier in het openbaar. Om misverstanden te voorkomen vermeld ik nog dat het NIET gaat om mijn huidige actieve account met de twee abonnementen dat ik ook voor deze forums gebruik.

Hoe kan ik het te verwijderen spookaccount veilig/privé aan u doorgeven?

Groet,

Arent

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @wahoo, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Kan je mij een privébericht sturen met daarin het e-mailadres? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wahoo, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Kan je mij een privébericht sturen met daarin het e-mailadres? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer