ODF is de netbeheerder (eigenaar) van het glasvezel netwerk. ZIj huren aannemers in om glasvezel aan te leggen door de straten en uiteindelijk naar huizen.
Als dat allemaal gereed is huurt T-mobile een vezel voor zolang jij bij hen een abonnement hebt. Als je ooit overstapt naar een andere provider die via het ODF aansluitingen levert dan zal die provider de vezel bij ODF huren.
ODF heeft ook contactmogelijkheden. Zie deze pagina. Meldt daar je probleem aan stuur wat foto's. Misschien kunnen ze de aannemer nog een keer terugsturen met de juiste instructies.
Hoi @Whodunit, heel goed dat je jouw ervaring hier deelt, ik schrik hiervan en dit moet absoluut voor je opgelost worden! Zoals Eric terecht aangeeft is Open Dutch Fiber als opdrachtgever hiervoor het eerste aanspreekpunt. Wel wil ik je graag op het hart drukken: mocht je hier met Open Dutch Fiber niet uitkomen, laat het alsjeblieft weten want hier wil ik je niet mee laten zitten.
Wél verwacht ik dat Open Dutch Fiber hier netjes mee omgaat en je een oplossing zal bieden, dit moet goed komen!