Skip to main content

Mijn vriendin heeft mobiel en thuis.

Als ik inlog zie ik alleen haar mobiel abonnement en niet van thuis.
Wachtwoord wijzigen heeft niet gewerkt

Abonnement toevoegen ook niet. Hij geeft dan aan: Koppelen of toevoegen is niet mogelijk.

Wie kan mij helpen zodat we weer onze abonnement van thuis kunnen inzien? En niet alleen het abonnement van mobiel.

 

 

 

Hallo @Power318 

Om 2 abonnementen in hetzelfde account te beheren dienen ze allebei op dezelfde naam te staan. Anders kan je voor T-Mobile thuis een eigen account aanmaken.


Zowel thuis als mobiel staan op naam van mijn vriendin.  Ook op dezelfde mail adres.


Hey @Power318, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je het klantnummer van je vriendin willen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Kun je deze niet vinden? Wil je mij dan een privébericht sturen met daarin de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? 

 

Kan je ook een screenshot delen van de foutmelding die je krijgt? Staan de abonnementen ook allebei op hetzelfde adres? Dit is namelijk nodig om de abonnementen samen te voegen in My T-Mobile. 


Reageer