Vind hier alles over je mobiele abonnement en Prepaid!
Recent actief
Goedemiddag, zojuist mijn abonnement van 15gb + unlimited bellen gewijzigd naar unlimited data en bellen PLUS gewijzigd. echter heb ik nog steeds geen internet in turkije. waar kan dit aan liggen? roaming staat aan
Ik heb nog 2 tele2 abonnementen voor mijn kinderen en die wil ik koppelen aan mijn Odido app, maar er staat dat ze nog gekoppeld zijn. Ik kan ze dus niet koppelen aan mijn app..
Goedemorgen ik was mijn simkaart kwijt geraakt en heb nu mijn oude simkaart weer terug gevonden maar ik kan hem zelf niet deblokkeren. Zou dat gedaan kunnen worden? mvg Mathew
Hoi, ik heb gister mijn nieuwe telefoon in gebruik genomen en daarmee ook mijn Esim. De Esim is een verlening van mijn eerdere abbonoment bij Odido. Ik heb de QR code gestand. Maar nu kan ik alleen noodoproepen doen. Ook mijn vorige simkaart met hetzelfde nummer heeft geen internet meer. Kan nog wel gebeld worden op die simkaart. Wie kan mij verder helpen? Alvast hartelijk dank. Groetjes Babette
Hallo,Wéér is er een in een paar dagen tijd zo'n 8 euro van mijn prepaid beltegoed afgeschreven en nergens kun je zien of controleren waar dat dan aan besteed zou zijn, slechte zaak!Ik heb daarbij ook nog een mb tegoed maar dat is voor internet buitenshuis.Bovendien heb ik de afgelopen week niet gebeld via odido prepaid bellen, misschien alleen 1 keer kort via Voipwise maar daar betaal ik bij Voipwise al voor. En dat was maar 3 minuten. Ik wil zsm overstappen naar een andere provider, met prepaid moet dat geen probleem zijn. Ik vertrouw dit niet, Odido kan van alles afschrijven zonder dat ze inzichtelijk maken waar je dan heen gebeld zou hebben en hoelang.hoe wordt ten onrechte afschrijven gecorrigeerd?vr. groet, Jet
Ik heb een hele unieke situatie waar ik al 4 dagen mee bezig ben, momenteel bezig met het proberen van mijn nummer over te zetten naar mijn nieuwe provider. Dit lukt helaas niet, ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd omdat zowel Odido als de nieuwe provider zeggen dat het probleem bij de tegenpartij zit. Ik wil graag een e-mailadres van Odido zodat ik beide partijen tegelijk kan e-mailen. Het heeft geen zin om steeds heen en weer te gaan en mijn verhaal 10 keer opnieuw te vertellen. Hoop dat ik een e-mailadres kan krijgen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Hoe kan het dat Odido of Tele 2 / T-Mobile toentertijd mijn telefoonnummer heeft verwijderd toen ik mijn telefoon kwijtraakte? Ik heb het nummer nodig voor mijn twee staps verificatie van Samsung.
Ik wilde mijn mobiel abonnement verlengen maar tijdens het invullen en afronden van de bestelling liep de website vast en was ineens alles weg . Nu kan ik niet meer verlengen ? Krijg telkens deze melding: Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen.Bekijk de einddatum van je contract
Hallo! Ik ben voor onbepaalde tijd aan het reizen in het buitenland en hoor veel verhalen van reizigers die hun mobiel kwijt zijn en simkaart (en daarmee hun telefoonnummer). Aangezien dit ook bij mij kan gebeuren en ik pas over een jaar weer in Nederland ben, ben ik benieuwd wat ik moet doen in het buitenland om mijn prepaid eSim (met mijn oude Nederlandse nummer) op een nieuwe telefoon te gebruiken? Alvast bedankt voor het meedenken! Groet
Via de odido app op mijn oude telefoon met fysieke simkaart, heb ik een esim aangevraagd. De esim wil ik gebruiken voor mijn nieuwe telefoon. Alleen is voor activatie van de esim mijn fysieke simkaart van de oude telefoon kapot gegaan.Nou levert dat de volgende problemen op.Kan niet meer inloggen in de app of online bij mijn odido, omdat de tweestapsverificatie een code zend naar mijn telefoonnummer. Zoals beschreven heb ik geen toegang meer tot dat nummer, omdat de fysieke sim het niet meer doet. In de ontvangstmail met toelichting op het activeren van esim, wordt aangegeven dat voor activatie nog een sms met verificatiecode wordt verstuurd naar de oude simkaart. Ook deze code kan ik dus niet ontvangen met een kapotte fysieke sim.Hoe kan dit opgelost worden?Hoor het graag!
My phone turned off and I forgot my PIN code. I cannot login to Odido to check because of the two step authenticator sending me an sms that I cannot receive without unlocking the sim. I can’t get the PIN because it is on the cover of the SIM card and I am on traveling abroad. Can someone from Odido help me get my PIN? I can share all the private information needed in a private message.
Dank!En nog een vraag, hoe kan ik mijn mobiel abbonement die nog 2 jaar loopt, eerder opzeggen? Ik weet dat het tegen betaling is, maar dat is goed. Ik ga namelijk tijdelijk verhuizen naar buiten EU en wil graag deze stopzetten. Thanks!
Geachte heer/mevrouw,Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd en daarbij mijn oude telefoon ingeruild voor een nieuwe. Tijdens het overzetten van mijn gegevens liep ik tegen een probleem aan met mijn eSIM-kaart (XXX) van mijn oude telefoon. Deze kon ik niet activeren op mijn nieuwe telefoon.De volgende dag ben ik naar een winkel gegaan, waar ze bijna drie uur bezig zijn geweest met het probleem. Helaas kregen ze ook een errormelding en heeft de medewerkster een case aangemaakt. Ik heb een tijdelijke simkaart gekregen met ongeveer 15 euro beltegoed, zodat ik mijn telefoon in ieder geval kon gebruiken totdat mijn eSIM-kaart in orde is.Thuisgekomen heb ik contact opgenomen met een medewerkster van de klantenservice. Hoewel ik haar naam niet meer weet, heeft ze zich enorm ingezet om het probleem op te lossen. Helaas lukte dit niet, ondanks dat ze met spoed een case heeft aangemaakt.Het vervelende is dat ik mijn nieuwe telefoon nu niet volledig kan gebruiken. Ik heb geen toegang tot mijn Wha
Goedemorgen!Ik heb een nieuwe simkaart gevraagd maar ik kan dit niet activeren omdat ik een telefoonnummer nodig hebt alleen werkt deze nog niet omdat ik de sim niet kan activeren. Ik heb over IDIN dingen gelezen maar ik zie met dit methode waar om te inloggen niet.Kan iemand mij helpen?
Ik wil graag e Sim op mij telefoon. Uiteraard begrijp ik dat ik de app via ODIDO kan activeren. Maar het is bedoelt voor 2 telefoonnummers. Ik ga naar Indonesië en wil daar via een Indonesisch telefoonnummer willen w.a. of telefoontjes ontvangen. Hoe krijg ik een Indonesisch nummer nu op mijn telefoon? Moet ik de sim kaart welke ik daar koop in mijn telefoon stoppen dus mijn eigen sim kaart er uit halen? Wie kan mij vertellen ( gaarne in Jip en Janneke taal) welke stappen ik moet ondernemen.
Goedenavond, ik zit te denken om mijn abonnement aan te passen voor een trip naar het buitenland (binnen de EU). Ik twijfel tussen 2 mogelijkheden. Alvorens ik de keus maak wil ik weten hoe dat zit met klantvoordeel. Als ik nu mijn abonnement aanpas naar 25 GB en onbeperkt bellen, krijg ik dan ook een verdubbeling van de GB’s? Ik heb dat nu immers ook (van 5 GB naar 10 GB elke maand). In dat geval zou ik 50 GB tot mijn beschikking hebben. Ik hoop dat iemand hier het antwoord op heeft. Fijne avond!
Geachte, Ik heb bij Odido het unlimited plus abonnement. Ben, nog voor Tele 2 Odido werd, verscheidene keren in Europa en Zwitserland op vakantie geweest en heb geen hinder ervaren.Nu lees ik dat veel mensen gezanik hebben met hun vaste internet. Mag ik aannemen dat als ik binnenkort naar Berlijn op vakantie ga ik geen problemen ondervind met mijn mobiele internet, en gewoon kan pinnen en betalen via Gpay? Alvast bedankt voor uw reactie.
Beste lezer, Ik wil graag mijn abonnement afkopen, ik heb al maanden slecht bereik (zowel telefonisch als via internet) en helaas wordt dit niet beter. Zouden jullie mij verder kunnen helpen met het afkopen van mijn huidige Odido abonnement? Dank.Maroussia
Hallo, ik heb gisteren perongeluk een verlenging gedaan met telefoon. En zou deze graag willen annuleren maar kan alleen niet vinden waar ik dit zou moeten doen bestellingnunmer: 216108267. Ik heb de telefoon nog niet ontvangen en de eenmalige kosten nog niet betaald. Word dit automatisch geannuleerd?
I saw the offer from Odido for a change on rate for my exisitng mobile number but end up with a new number I never asked for and was paying double the contract in 3 months time (apparently I cannot change because the porting from new number to old contract failed). I called customer service and explained I never asked for a new number and they agreed they will fix it and stop the new number. this month I got a massive phone bill on the new number I am guessing it is termination wit the the remaining contract term on the number. I felt like an idiot because the person at customer service never explained to me that it will be the case - not to mention it is for a number I never used only a fictional thing Odido created to promote a deal I never get. Not to mention I end up paying double without getting the service. in the mean time i even get a new number for my son (yes really felt like an idiot) because I could have used this number if I had known this will happen. i only ask to hav
Hi!Ik ben in februari naar Kenia verhuisd en heb mijn nummer toen omgezet naar een prepaid simkaart. Om deze actief te houden werd mij verteld dat ik die minimaal 1x in de 6 maanden moet gebruiken. Ik heb mijn tegoed zojuist opgewaardeerd met 10 euro en probeer nu een SMS te verzenden, maar dit lukt niet. Ik heb al verschillende netwerken geprobeerd. In de SMS die ik eerder van Odido heb gekregen, staat het volgende:Hallo! Omdat je in Kenia bent, sms'en we je.Met Prepaid bellen kan hier niet. Gebeld worden kost 2,29 p/m , sms versturen 1,02 p/b en sms ontvangen is gratis.Mobiel internetten is hier niet mogelijk. Wat kan ik doen om mijn simkaart actief te houden? Is er een manier waarop ik zelf kan checken wanneer mijn simkaart voor het laatst actief is geweest, zodat ik vanaf dan ook precies weet wanneer ik weer actie moet ondernemen?Dankjewel alvast!
Sinds vandaag een zakelijk Unlimited Plus abonnement. Echter kan ik niet extra’s selecteren. Pagina’s zitten op slot als ik link aanklik die hier in de community geplaatst worden en vanuit de app of via de website zijn extra’s als HBO Max, Videoland niet eens zichtbaar.Iemand die me kan helpen?
Ik ben sinds jaren weer eens in de app aan het kijken (omdat ik op het moment geen internet heb) dit omdat ik mijn MB’s moest verlengen omdat ik door mijn bundel van die dag was. Nu blijkt dat in die app van mij, mijn dochters oude (prepaid) telefoonnummer staat. Mijn dochter woont in Spanje inmiddels, dat is dus niet handig. Ik heb al zitten puzzelen maar hoe kan ik haar nummer daar uitdoen en mijn eigen nummer er in zetten? Ik heb geen idee.
Mijn telefoon is helaas stuk en kan niet gerepareerd worden. Ik ga dus een nieuwe telefoon bestellen maar heb voor mijn reguliere nederlandse nummer een eSIM. Ik kan niet inloggen op Mijn Odido vanwege de 2FA via SMS.Kunnen jullie me helpen weer toegang te krijgen tot dit nummer? Bedankt alvast.
Goedenavond,Ik heb een esim besteld en de qr code gescand maar hij doet het niet.. er blijft staan geen service en ik krijg ook het volgende te zien:
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.