Skip to main content

Wanneer je een nieuwe simkaart aanvraagt met een bestaand nummer (die ik dus wil behouden), is die dan direct actief en de andere gedeactiveerd of pas later?

Hallo @Roos95 

Hij is niet direct actief, je huidige provider hanteert een opzegtermijn van een maand dus tot aan de datum waarop je nummer wordt overgezet kan je gewoon gebruik blijven maken van je huidige provider.

Op die datum zal je huidige simkaart geen service aangeven, daarna kun je de nieuwe simkaart plaatsen.


Ik heb al odido en wil opnieuw een simkaart van odido. Werkt dit dan hetzelfde?


@Roos95

Je hebt dus een verlenging afgesloten? Je kan je huidige simkaart blijven gebruiken. De nieuwe heb je niet nodig.


De telefoon gaat vaak niet automatisch over naar Duitsland wanneer ik daarheen ga. Al van alles geprobeerd, maar wil toch eens kijken of een andere simkaart werkt. deze is al oud, vandaar


Hoi Roos, als je alleen een nieuwe simkaart hebt besteld dan is deze nog niet actief. Je kan 1 van onze shops binnenlopen om hem te laten activeren. Of wij kunnen dit voor je doen. Wij sturen je dan een e-mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. De juiste afdeling streeft er vervolgens naar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat het ons maar weten wat je wil doen! 😄


Reageer