Skip to main content

Hallo,

In januari 2024 heb ik mijn databundel, het aantal GB's opgehoogd. Helaas ging dat niet direct in maar pas bij verlenging van het abonnement (= 6 juli 2024). Dit is al wel in rekening gebracht maar helaas nog niet doorgevoerd op mijn toestel. Wanneer wordt dit aangepast? Of moet ik daarvoor zelf nog een handeling uitvoeren?

Groet, Vincent

Je hebt 2 varianten.

1) binnen een lopend contract elke maand je bundels omhoog en omlaag brengen. Die wijzigen gaan direct in en je betaald dan direct de nieuwe prijs.

2) eerder verlengen (4 maanden van tevoren). Dan gaan de nieuwe bundel grootte in op de dag dat het oude abonnement afloopt. Ook dan ga je pas de nieuwe prijs betalen.

Je hebt 2 varianten.

1) binnen een lopend contract elke maand je bundels omhoog en omlaag brengen. Die wijzigen gaan direct in en je betaald dan direct de nieuwe prijs.

2) eerder verlengen (4 maanden van tevoren). Dan gaan de nieuwe bundel grootte in op de dag dat het oude abonnement afloopt. Ook dan ga je pas de nieuwe prijs betalen.

Dankjewel Eric.

Optie 2 hebben we dus gedaan, maar het wordt niet doorgevoerd op het toestel zelf. Wel in de factuur en betaling. Nu nog op het toestel, want die geeft nog steeds de oude bundel GB's aan. Enig idee hoe dat doorgevoerd kan worden? Als ik er toch al voor betaal, wil ik het ook kunnen gebruiken/verbruiken op mijn toestel. 😉

Op het toestel? Je bedoelt in de Odido app? Daar zouden de nieuwe bundels wel zichtbaar moeten zijn. In de app zie je dan toch ook je nieuwe abonnement staan?

Hallo @Vincenzo26 

Heb je ook klantvoordeel en zie je de voordelen in je Odido account? Klantvoordeel geeft je dubbele data.

Hoi Vincenzo, op je e-mailadres kom ik alleen op een 06-nummer uit met 65 op het eind. Echter loopt dit abonnement nog tot 28 juni 2025, dus volgens mij heb je het over een ander abonnement. Zet je het 06-nummer waar het over gaat in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer