Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel - Zie abonnement welke niet van mij is.

  • 25 July 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Sinds gisteren heb ik naast mijn TV en internet abonnement bij Odido aangemeld als klant bij Ben.

Ik kreeg zowel van Odido als Ben een e-mail dat het klantvoordeel was geactiveerd.


Tot mijn grote verbazing zie ik echter op de klantvoordeel pagina van Odido een 06-nummer staan met abonement welke helemaal niet van mij is. Ik heb namelijk geen 12GB+unlimeted bellen. Geen idee wat Go 21.1 is, maar als ik google lijkt dit ook een Odido abonnement en dus geen Ben.

Wat is hier aan de hand? Geeft mij geen goed gevoel dat er data van andere klanten bij mij zichtbaar is. Of op mijn adres geregistreerd staat?

 

 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Bas, van harte welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft, dit hoort inderdaad niet! Ik heb alles erbij gepakt en ik zie dat het andere nummer op jouw adres geregistreerd staat, waardoor je deze bij je Klantvoordeel te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb per direct het abonnement afgemeld van het Klantvoordeel en de deze klant per mail en SMS geïnformeerd om het adres aan te passen. Geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, maar ik vermoed dat het komt doordat jullie beiden hetzelfde adres bij het abonnement hebben staan. Excuses voor de verwarring! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Reageer