Hi,
Wanneer ik internet op lage snelheid aan heb staan kan ik geen sms aanvuller meer activeren omdat deze internet op lage snelheid bundel meerekent. Kan Odido dit oplossen?
Hi,
Wanneer ik internet op lage snelheid aan heb staan kan ik geen sms aanvuller meer activeren omdat deze internet op lage snelheid bundel meerekent. Kan Odido dit oplossen?
Hallo
Als het goed is heb je vandaag weer 20gb starttegoed en is daarmee opgelost?
Hallo
Als het goed is heb je vandaag weer 20gb starttegied en is daarmee opgelost?
Dat is niet mijn probleem. Het gaat erom dat ik geen SMS-aanvullers kan gebruiken wanneer mijn internet op lage snelheid bundel aanstaat. De app werkt niet altijd goed, maar het aanvullen via SMS werkt wel, tenzij mijn internet op lage snelheid bundel aanstaat.
Ik begrijp niet waarom het meteen als oplossing/opgelost wordt gemarkeerd.
Wanneer ik mijn starttegoed of mb aanvuller aanvul wanneer hij bijna op is dan zijn er nooit problemen maar ik zal het eens proberen zodra de bundel helemaal op is.
De sms opwaardeer functie is niet (meer) van toepassing. Als je de link in sms met de 80/100% notificatie volgt (odido.nl/aanvuller) wordt je naar de My-odido omgeving geleid waar je kunt inloggen en een bundel kunt bestellen. DIt kan ook in de APP.
Ik herken trouwens ook niet de tag “Extra” uit het verleden. Mocht je een zakelijk abonnement hebben, dan kunnen we je hier helaas niet van “the way of working” voorzien. Moderators en klanten spreken hier alleen over hoe de consumentenproducten werken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.