Skip to main content
  • 618 Topics
  • 4,558 Reacties
618 Topics
Kan Mijn Vaste Telefoon Fritzfon c6 niet Registeren Modem Fritzbox 7590 AX
ik krijg mij vaste telefoon niet geregisteerd het nummer niet.ik krijg een melding in mijn modem.aanmelding van het internetnummer dit is mijn vaste telefoonnumer denk ik,ik krijg een melding in mijn modem en op mijn telefoon dat het nummer niet geregisteerd kan worden en dan de melding is niet geslaagd.Remote site meldt de oorzaak 401ik heb geen idee wat dat betekent,ik heb zaterdag een mail gestuurd naar avm service daar is het fritzbox modem van ik heb gister een mail terug gehad van hun zijn zeggen dat mijn Dect aangemeld is maar mijn telefoonnummer is niet geregisteerd hij zei toen dan moet je ff in je log kijken.dat heb ik gedaan en daar stond die melding.ik heb mijn telefoon via een handleiding op hun website geinstalleerd dus dat zou goed moeten zijn.ik heb er maar ff een andere vaste telefoon op aangesloten aan de zijkant van het modem zolang ik ik die fritzfon c6 niet kan gebruiken ik heb bij username mijn SIP ingevuld in mijn modem en het wachtwoord die ik zelf moest aanmaken in mijn T-mobile Thuis Account,verder kan ik daar niks invullen ik heb bij Telefonie dus mijn handset 1 Dect dat is die fritzfon en de telefoon die ik ff op het modem heb aangesloten heet Telefoon dan mijn naam en dan fon1 met mijn telefoonnummer uitgaand en bij telefoonummer inkomend alle bij locatie gegevens heb ik het volgende ingevuld land nederland landnummer 0031 niet aan elkaar zoals ik hier tik netnummer 035 bij uitgaand telefoonummer mijn eigen telefoonnummer ik heb mijn pc en tv bedraad aangesloten bij aanbieder internettelefonie Voip.t-mobilethuis.nl DNSv4-server gebruiken aanbevolen door de internetaanbieder ik heb openbare DNS-server heb ik aangevinkt bij DNS storing uitwijken naar een openbare DNS-server bij internetaanbieder heb ik T-Mobile Thuis geselecteerd ik heb ff 2 screenshots bijgevoegd ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
Voip gegevens staan niet in mijn account
[TL;DR: In mijn T-mobile account staan geen voip account gegevens.] Ik heb sindskort glasvezel van T-Mobile. Het meegeleverde “ modem” gebruik ik niet. Dus mijn set-up: T-Mobile Huawei ONT T-Mobile TV-Box Mini PC met OPNsense Dect GIGAset telefoon met “voip basis station” Dit alles werkt goed: heb snel en stabiel internet en TV kijken is ook geen enkel probleem. Alleen voip is een probleem. In mijn t-mobile account staat namelijk geen voip informatie. De route die ik volgende:Uitleg over gebruik eigen modem vond ik hier: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/internet-wifi/installeren/eigen-modem Op die pagina staat: In My T-Mobile Thuis kun je je accountgegevens voor Vast Bellen ophalen en wijzigen Er wordt verwezen naar een document: https://a.storyblok.com/f/182771/d60bbd11bd/eigen-modem-voip-instellingen.pdf En ook in dat document staat: Log in op My T-Mobile Thuis om zelf een SIP wachtwoord te kiezen. Deze optie staat onder de instellingen voor Bellen Maar als ik in Mijn T-mobile thuis klik op “ Meer..” (rechtsboven in) en dan in het zijmenu kies: “Vast bellen instellingen” dan is dit waar ik beland: Ik heb daarvoor contact gehad met de klanten service van T-Mobile en daar kreeg ik het volgende antwoord: Op community zitten mensen met meer technische kennis over gebruik van eigen hardware. Hier kan ik je niet mee helpen al zou ik dat graag willen. Zoals ik heb verteld is er een fout tussen de hardware die je gebruikt als router wat ons systeem niet in ziet als router/modem. Waardoor er een fout code wordt weergeven. Dus bij deze: Help!

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen