Beste T mobile,
Graag zouden we het kunnen ontvangen van wisselgesprekken uitgezet willen hebben op de vaste telefonie.
Zou u dit voor ons in orde kunnen maken.
Mvg Erik
Beste T mobile,
Graag zouden we het kunnen ontvangen van wisselgesprekken uitgezet willen hebben op de vaste telefonie.
Zou u dit voor ons in orde kunnen maken.
Mvg Erik
Hallo
Welke telefoon heb je? Meestal is dit iets wat je zelf kunt uitschakelen.
Beste T mobile,
Graag zouden we het kunnen ontvangen van wisselgesprekken uitgezet willen hebben op de vaste telefonie.
Zou u dit voor ons in orde kunnen maken.
Mvg Erik
Hallo
Siemens gigaset. Maar deze functie moet bij t mobile uitgezet worden. Dit is helaas geen telefoon instelling. Dus hoop dat een moderator hierop reageert.
Zie dit voorbeeld, welke model/type heb jij?
De a400a.
Maar dit moet echt vanuit de provider (t-mobile) uitgezet worden. Dus hoop dat hier een moderator op reageert. Kun jij dit doorgeven
Hey
Hey
Dat is een eerlijk antwoord wat ik ook erg waardeer. Dan zullen we hier ons toch bij neer moeten leggen. Bedankt!!
Kijk even goed in de handleiding van de Gigaset of je iets kan vinden over wisselgesprek of call waiting oid.
En een “domme” actie uitvoeren en proberen uit te schakelen zoals dit bij mobiel gebeurt?
Niet geschoten is altijd mis
In de persoonlijke t-mobile omgeving bij telefonie ook geen vinkje te plaatsen of weg te nemen?
Zelf geen vast abo via T-mobile meer dus ontbreekt dit op mijn “my.t-mobile” pagina's
Vreemde situatie.
Tmobiel zegt via moderator
De handleiding van de Gigaset A400A toont nergens de optie om dit aan of uit te zetten.
????
Zoiets als een gesprek actief hebben waarna het drukken op de groene toets er de mogelijkheid is om een ander gesprek te beginnen?
Bij de Gigaset (dect) toestellen kan er wel INTERN doorverbonden worden. Intern mee luisteren is ook ergens als optie te activeren
Wat we ervaren is als je een gesprek aan het voeren bent en er wordt extern naar het vaste nummer gebeld krijg je een 2de gesprek binnen. De vraag was of dit uit gezet kon worden, als er dan van buitenaf gebeld wordt dat bij die genen een gesprektoon hoorbaar is. Maar helaas is dit geen optie bij T-mobile wat
Ik heb hetzelfde issue: ik wil wisselgesprek op mijn vaste telefonie ook graag uitzetten en ben hierover al enige tijd in gesprek met T-Mobile klantenservice. Ook ik heb een Gigaset (type C610A) en hier kun je wisselgesprek uitzetten, maar dit gebeurt dan door een code naar het vaste netwerk te sturen, waarmee dus in het vaste netwerk wisselgesprek wordt uitgezet. Deze code zou ook gewoon als telefoonnummer gebeld kunnen worden voor hetzelfde resultaat.
Ik weet zeker, dat in het verleden wisselgesprek uit stond. T-Mobile heeft dit dus blijkbaar op enig moment aangezet zonder (voor zover mij bekend) de gebruikers te informeren
Ik heb ook getest met enkel een 30-jaar oud PTT toestel op de lijn en ook bij gebruik van dit toestel staat wisselgesprek gewoon aan. Dus lijkt met dat het wisselgesprek dus echt in het T-Mobile netwerk geactiveerd is.
Het antwoord van de T-Mobile operator
1 “Wij ondersteunen de functionaliteit wisselgesprek niet”
In dat geval klopt het antwoord niet, want zoals blijkt uit hetgeen hierboven vermeld is wisselgesprek wel degelijk (mogelijk zonder dat T-Mobile dit zelf weet) aktief op het netwerk. Ook als er enkel een 30-jaar oud toestel is aangesloten.
2 “Wij ondersteunen het uit en aanzetten van wisselgesprek niet”
In dat geval betekent dit dat alle T-Mobile klanten verplicht wisselgesprek moeten gebruiken en dat dit niet veranderd kan worden. Dit lijk me dan iets wat door T-Mobile opgepakt zou moet worden zodat wisselgesprek door de klant zelf (of eventueel op verzoek van de klant door T-Mobile) uitgezet kan worden.
Beste
Ik denk inderdaad dat
Hey
Hoi
Oké, dat is heel goed nieuws. We worden graag op de hoogte gehouden. Wellicht dat het dan misschien ook een idee is om dit in my t-mobile een optie te laten zijn zodat iedereen dit zelf aan en uit kan zetten in de toekomst.
Bedankt
Hey
Klant kan dit zelf uit zetten via het telefoon toestel zelf.
Dit kunnen wij niet doen.
T-Mobile Thuis ondersteund deze functie ook niet.
Ik had jullie graag willen verblijden met een ander antwoord maar die heb ik op dit moment niet. Het is de echt in de handen van het toestel zelf.
Beste
cc
Ik verbaas me zeer over dit antwoord (zachtjes uitgedrukt).
Het lijkt er sterk op dat T-Mobile “geen zin heeft om dit op te lossen" en ik voel me eerlijk gezegd (wederom) met een kluitje in het riet gestuurd.
Laat ik mijn vraag anders formuleren:
Ik gebruik nu het oude 30-jaar oude PTT-toestel, dit is het enige toestel wat op de lijn zit en verder helemaal niets. Met dit toestel als enige op de lijn is “wisselgesprek” nog steeds geactiveerd. In dit toestel (30 jaar oud) zit geen enkele “intelligentie", alleen de toetsen om het nummer te draaien en de # en @ toets, verder helemaal niets.
Mijn vraag dus: Hoe moet ik, met deze configuratie (dus alleen het 30-jaar oude toestel op de lijn), wisselgesprek uitzetten? Dus welke akties moet ik uitvoeren?
n.b. bij jullie collega-providers zoals Ziggo kun je wisselgesprek gewoon uitzetten door een speciale code in te toetsen (deze code dus opbellen als ware het een telefoonnummer). Op een gelijke manier zoals het ook op het T-Mobile Mobile(!) netwerk gaat.
Bij voor baat dank voor je reaktie,
Eerst waren wij ook bij Ziggo waar dit zeker wel een optie is. Daarom zoals
Hierbij de link van ziggo hoe je dit aan en uit kan zetten:: https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/wisselgesprek#:~:text=Hoor%20je%20bij%20je%20vaste,Dan%20staat%20wisselgesprek%20aan.&text=Wil%20je%20Wisselgesprek%20weer%20uitzetten,43%23%20op%20je%20vaste%20telefoon.
Belangrijk gegeven in de link naar de Ziggo optie
“ wisselgesprek staat standaard UIT “
Hoi Tommie, zou je graag kunnen reageren op mijn vraag in mijn laatste bericht van 2 augustus?
Alvast bedankt voor je reaktie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.