Beantwoord

kan niet gebeld worden via vast bellen

  • 29 April 2024
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Ik kan niet gebeld worden op mijn vast bellen aansluiting. Ik heb alle stappen die genoemd worden gezet: powerflips van router en telefoon. 

Kunnen jullie het op afstand een zetje geven?

 

icon

Beste antwoord door Wachtkamer 7 May 2024, 20:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wachtkamer, fijn dat je zelf ook al aan de slag bent gegaan, dat geeft goede informatie! Kan je controleren of de vaste telefoon aangesloten is op PHONE 1 op het modem? De tweede poort is niet altijd actief.

Om dit verder te onderzoeken is het voor mij handig om de volgende informatie te hebben:

  • Je geeft aan dat je niet gebeld kan worden, kan je zelf wel andere mensen bellen?
  • Kan iedereen je niet bellen, of alleen een deel van de bellers?
  • Kan je twee datums en tijdstippen geven waarop iemand je probeerde te bellen? Zo kunnen we gerichter naar de geschiedenis van de telefoon kijken. Dit mogen ook zeker twee belpogingen vlak na elkaar zijn. 

Ik ben benieuwd, hoe dan ook kunnen wij dit absoluut voor je oplossen! 

Hoi Cal, telefoon zit op poort 1. We kunnen met de vaste lijn wel uit- bellen. Net weer even geprobeerd mezelf te bellen met 2 verschillende mobiele nummers, ongeveer om 19:33u.

Heb je zo genoeg info?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wachtkamer, super, dat is helemaal goed! Ik ga alle informatie samenvoegen en een onderzoek voor je openen bij de technische dienst. Ik verwacht dat ze óf de modeminstellingen aan zullen passen, óf dat er een monteur bij je langs zal komen met een nieuw modem. 

Wij gaan hier voor je achteraan, dit komt hoe dan ook helemaal goed! 😄

Hoi @Wachtkamer, super, dat is helemaal goed! Ik ga alle informatie samenvoegen en een onderzoek voor je openen bij de technische dienst. Ik verwacht dat ze óf de modeminstellingen aan zullen passen, óf dat er een monteur bij je langs zal komen met een nieuw modem. 

Wij gaan hier voor je achteraan, dit komt hoe dan ook helemaal goed! 😄

 

Hi Cal, hartelijk dank! Het is opgelost. Inderdaad zetje op afstand als ik het goed begrijp.

 

Reageer