Beantwoord

Nummmer portering vaste telefonie niet gelukt

  • 18 April 2024
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Hoi,

 

ongeveer 2 weken geleden is mijn odido abonnement geleverd , op zich Alles soepel verlopen wat problemen gehad met de app van Odido deze gaf bij mobiel internet het verbruik niet weer.

Nu nog het probleem met mijn telefoonnummer oplossen ( vaste telefonie).

Ik heb diverse keren contact opgenomen met Odido over het probleem ( het nummer staat in quarantaine bij online.nl)

Zelf heb ik nog contact opgenomen met online.nl over mijn tel nummer en online.nl zegt dat het eigenlijk geen probleem is om het nummer over te zetten.

De laatste keer dat ik Odido hier over  heb gebeld was 2 dagen geleden ( ref nr 70310153) maar geen verdere reactie gehad van Odido over dit probleem.

Online.nl zegt dus , laat Odido contact met ons opnemen en het nummer wordt vrijgegeven maar er gebeurt niets van de kant van Odido.

Het is vooral lastig als je een vast nummer hebt en wordt vervangen door een nieuw nummer ,, ,,,,

 

MVG

 

Robert 

 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 April 2024, 12:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Robert Tiehuis, ik wil je allereest van harte welkom heten bij ons! 🤩 Natuurlijk wil je graag dat het telefoonnummer goed overgenomen gaat worden, ik ben dit daarom direct voor je gaan uitzoeken. Ik zie dat de laatste keer dat je contact met ons hebt gehad, dit is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Hier heb je ook het referentienummer van ontvangen. Mijn collega's hebben inmiddels contact gezocht met Online en we wachten nog op reactie van ze. Aangezien Online zelf ook heeft aangegeven dat het nummer zonder problemen meegenomen kan worden, ga ik ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen! Zodra we een update voor je hebben, laten we dit direct aan je weten. Je zult snel bericht van ons ontvangen. 

Goedemorgen Nora,

 

Leuk om lid te zijn van de odido community!

 

En inderdaad heb ik met de odido helpdesk al veel ervaring en 1 probleem is al opgelost door de odido helpdesk.. dit was dat de odido app het verbruik niet weer gaf van mijn mobiele nummer en netjes opgelost

 

Nu nog 1 probleem het porteren van mijn vaste telefoonnummer.. je zou denken waarom maakt iemand zich zo druk om een vast telefoonnummer en vaste telefonie.

 

De reden is dat ik vaak mensen bel.. veelal senioren zonder mobile telefoon en die mensen schrikken als ze een ander telefoonnummer (draaien😁).. dat ze dan hoge kosten zullen krijgen op hun telefoonrekening.  Allemaal old school dus.

 

MVG,

 

Robert

 

 

Reputatie 7
Badge +8

@Robert Tiehuis Helemaal niet gek hoor, ik snap ook zeker de voordelen van nummerbehoud! 😁 We zijn er in ieder geval achteraan bij Online om dit voor mekaar te krijgen. We hopen na het weekend meer te horen. Voor nu wil ik je in ieder geval wel nog een mooi weekend toewensen!

@Demi van Odido .. nummerbehoud is inderdaad een must maar dat online zo moeilijk doet over een telefoonnummer is bedenkelijk niveau van een provider.

Toch mooi dat odido , online eens goed aanpakt .. 

Jij ook fijn weekend gewenst en na het weekend kijken hoe ver wij komen👍

Trouwens nog bedankt voor het bericht!!

 

MVG,

 

Robert

@Nora van Odido  en @Demi van Odido .. de nummerportering is gelukt , bedankt voor de hulp en tot het volgende probleem / oplossing..💪😁

 

Robert Tiehuis 

Reageer