Skip to main content
  • 609 Topics
  • 4,471 Reacties
609 Topics
FRITZ!Box 5590 Fiber VoIP telefoonnummer wordt niet geregistreerd door Odido
Mijn eigen VoIP telefoonnummer wordt niet in mijn FRITZ!Box 5590 Fiber geregistreerd door Odido. Dat gaat wel, wanneer ik mijn Fritz!Box 5590 Fiber verbindt met een KPN glasvezel verbinding en een Ziggo internet verbinding. Bovendien krijg ik mijn VoIP telefoonnummer wel geregistreerd in mijn Gigaset NP 510 IP Pro Base Station, dat ik heb verbonden met mijn eigen WiFI netwerk, dat is verbonden met mijn FRITZ!Box 5590 Fiber. Met de Mobile VoIP App op mijn iPhone 12 Pro Max kan ik ook gewoon bellen met dezelfde VoIP Service Provider. Mijn oude KPN telefoonnummer, Dat ik meer dan 10 jaar geleden heb ondergebracht bij CallVoip in Groningen heeft CallVoip wel kunnen later registreren in mijn FRITZ!Box 5590 Fiber. Het pobleem en de oorzaak hiervan ligt dud duidelijk bij Odido. Ik heb 4 dagen geleden dit probleem bij de Odido klantenservice??? gemeld en ik zou door de technische dioenst worden teruggebeld. Dat is tot op heden nog niet gebeurd. Augustus vorig jaar had Odido problemen om mijn FRITZ!Box 5590 Fiber modem/router op het Odido glasvezel netwerk aangesloten te krijgen. Dat is toen na 3 keer proberen niet gelukt en zat ik steeds weer 1 week zoner glasvezel internet. Er wodt blijkbaar niet door de technicus gecontroleerd, of de verbinding tot stand is gekomen en glasvezel verbinding weer wodt teruggezet naar mein Huawei modem, zodat ik weer een week geen glasvezel internet had. Een maand gelden heb ik het nog een keer geprobeerd, om mijn FRITZ!Box 5590 Fiber aan mijn Odido glasvezel verbinding aangesloten te krijgen en heb ik gedreigd naar KPN glasvezel over te stappen. Tot mijn grote verbazing is het toen mneteen gelukt om mijn FRITZ!Box 5590 Fiber modem/router op mijn glasvezel aan te sluiten. Waarom kon dat vorig jaar niet? Het probleem met het niet registreren van mijn eigen VoIP telefoonnummer in mijn FRITZ!Box 5590 Fiber is voor mij nu weer een reden om eventueel naar KPN over te stappen. De Odido glasvezel verbinding zelf werkt overigens zonder problemen. ik heb 1 Gbit/s upload en 1 Gbit/s download.
Negatieve review op Trustpilot
N.a.v. een negatieve review van mij op Trustpilot is mij door Cheyenne van Odido verzocht dit toe te lichten zodat het misschien alsnog opgelost kan worden. Dit is mijn review: Ontevreden 1 review 3 dagen geleden gepubliceerd Alle afspraken genegeerd door Odido Heb op 31.07.2024 met ODIDO een goedkoper abonnement afgesloten. Mondeling JA was voldoende, werd er gezegd. Alles zou met terugwerkende kracht geregeld worden. Het is nu 24.10 en er is niets veranderd. Ik ben inmiddels 5 telefoontjes verder. Bleek te gaan om het feit dat ik mijn vaste lijn wil aanhouden. Het nummer dat ik al jaren heb wil ik gewoon houden. Men belt mij voortdurend overdag terwijl 5x duidelijk is aangegeven dat ik dan niet bereikbaar ben. Nu krijg ik mail dat ik n nieuw vast telefoonnummer krijg!!! Dat wil ik niet. Hoe vaak moet je hen dat duidelijk maken? Datum van ervaring: 24 oktober 2024 Uitbreiding op bovenstaande: Op vrijdag 25 oktober heb ik, nadat ik ontdekt had dat mijn vaste lijn was afgesloten, wederom contact gehad met Odido. Nu toch maar overdag (terwijl dat voor mij bijzonder vervelend is, omdat ik tijdens werktijd moet bellen en ik net een nieuwe baan heb). Er werd mij verzekerd dat mijn vaste lijn weer geactiveerd zou worden en dat ik binnen 48 u weer gebruik zou kunnen maken van mijn vaste lijn met mijn oude vertrouwde nummer, dat door de dame ook nog eens ter controle genoemd werd. Ook kwam er een mail met de volgende tekst: ‘Goed nieuws! Het verzoek om je nummer te behouden is gelukt. Vanaf nu kan je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt! Het is nu ruim 48 uur later maar nog steeds is er geen signaal op mijn vaste huislijn. Wat moet ik in vredesnaam doen om bij Odido op een juiste manier geholpen te worden????? Tot overmaat van ramp waren 's avonds ook al mijn opgenomen tv-programma's ineens verdwenen.
Odido BackOffice reageert na 1 week geleden toegezegd te hebben mij terug te bellen
Odido reageert telefonisch na een week in het geheel niet, terwijl dit wel is toegezegd door de klantenservice. Na 1 week krijg ik nu van de klantenservice te horen, dat mijn klacht niet wordt geaccepteerd, omdat ik een eigen FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router gebruik. Mijn probleen ligt niet aan mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router. Mijn eigen VoIP telfoonnummer, wordt niet meer geregistreerd in de FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router. Ik heb dat VoIP telefoonnummer al meer dan 10 jaar in gebruik en het heeft altijd gewerkt in mijn eigen FRITZ.Box modem/routers. Nadat ik in augustus vorig jaar Odido glasvezel heb gekregen wordt mijn eigen VoIP telfoonnummer, niet meer geregistreerd in mijn FRITZ!Box Modem/Routers. Ik heb dit zowel bij een KPN glasvezel internet verbinding gecontroleerd en daar wordt mijn eigen VoIP telefoonnumer wel in de Fritz!Box geregistreerd. Dat is ook het geval bij een Ziggo kabel internet verbinding. Mijn eigen Gigaset NP510 IP base Station dioet het ook met mijn eigen VoIP telefoonnummer wat vis WiFi is aangesloten op mijn WiFi van mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router. Het probleem wordt niet veroorzaakt door mijn FRITZ!Box 5590 Fiber Modem/Router, maar ligt bij Ododo. Het afvies om het mt het Odido Zyxel T50 te proberen, kan helemaal niet. Ik kan daar geen eigen eigen VoIP telefoonnummers in aanbrengen. Waardeloze service van Odido, hetgeen ik ga melden bij de ACM, Radar en Kassa.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen